ثوری: مسائل حاشیه‌ای تمرکز فدراسیون بوکس را برهم می‌زند

رئیس فدراسیون بوکس گفت: حواشی تمرکز فدراسیون را برای اجرای برنامه‌ها کم می‌کند، اما ما به حواشی اهمیتی نمی‌دهیم.

حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس در گفت وگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: این روز‌ها فدراسیون بوکس به آرامش نسبی رسیده است. حواشی تمرکز فدراسیون را روی اجرای برنامه‌ها کم می‌کند، اما ما  به حواشی اهمیتی نمی‌دهیم و به دنبال اجرایی کردن اهداف خود هستیم.

ثوری گفت: بازی‌های تدارکاتی نقش به سزایی روی آماده سازی ملی پوشان بوکس دارد. فدراسیون چندین بازی تدارکاتی را برای تیم ملی پیش از رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو در نظر دارد تا بوکسور‌ها با آماده سازی خوبی در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند. همچنین  در بهمن ماه رقابت‌های انتخابی المپیک را  پیش رو داریم.

او گفت: تیم ملی نیجریه در آذر ماه  به ایران می‌آید تا اردوی مشترکی با این تیم برگزار کنیم. پس از این اردو تیم ملی بوکس را  به تورنمنت ترکیه اعزام خواهیم کرد. تورنمنت ترکیه از سوی کشور میزبان به تعویق افتاد، اما تلاش می‌کنیم که تیم ملی را به این تورنمنت اعزام کنیم.

ثوری عنوان کرد: تیم ملی گرجستان اعلام کرده که به ایران می‌آید و  تاریخ حضور این تیم در ایران کمی با زمان مد نظر ما متفاوت است. به همین جهت برای حضور این تیم  در ایران با کادر فنی بررسی‌های لازم را انجام می‌دهیم.

رئیس فدراسیون بوکس اظهار کرد: رسما اعلام می‌کنم که هیچ قصدی برای حضور در انتخابات مجلس ندارم و این خبر فقط حاشیه است.


بیشتر بخوانید: روزبهانی: امیدوارم برگزاری اردو‌های تدارکاتی ادامه دار باشد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون بوکس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار