خراسان رضوی رتبه اول طرح ملی تابستانه با ورزش را در کشور کسب کرد

رئیس گروه توسعه ورزش همگانی خراسان رضوی از کسب رتبه اول طرح ملی تابستانه با ورزش این استان را در کشور خبر داد.

خراسان رضوی رتبه اول طرح ملی تابستانه با ورزش را در کشور کسب کردهانیه امانی رئیس گروه توسعه ورزش همگانی خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: پیرو دستور وزارت عالی ورزش و جوانان همزمان در سراسر کشور طرح ملی تابستانه با ورزش در استان خراسان رضوی اجرا شد.

او ادامه داد: هدف از اجرای این طرح، ایجاد محیطی شاد و فعال و‌همچنین تزریق شور و‌ نشاط اجتماعی در جامعه و بین خانواده‌ها بود.
 
رئیس گروه توسعه ورزش همگانی خراسان رضوی در ادامه با اشاره به حضور بیش از ۵۰۰ هزار نفر در طرح ملی تابستانه با ورزش گفت: خوشحالیم که در خراسان رضوی همه به ورزش همگانی اهمیت می دهند و ما بیشترین مشارکت را در کشور داریم.

امانی افزود: با اجرای این طرح خراسان رضوی تابستانی فعال را گذراند و توانستیم با اعلام دکتر احمدی معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش رتبه اول کشور را کسب کنیم.

او ادامه داد: رؤسای ورزش و جوانان شهرستان‌ها و همچنین هیات‌های همگانی شهرستان‌های استان زحمات زیادی برای اجرای طرح کشیدند که تشکر می کنم.

رئیس گروه توسعه ورزش همگانی خراسان رضوی از رؤسای هیات‌های بومی محلی اسکواش انجمن‌های ورزشی، ورزش‌های همگانی، تنیس روی میز دوچرخه سواری بدنسازی و پرورش اندام برای کمک و همکاری در اجرای طرح تشکر کرد.

لازم به ذکر است پیش از این گروه توسعه ورزش همگانی اداره کل در نمره ارزیابی عملکرد مقام اول کشور را کسب کرده بود.

انتهای پیام//ف. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.