اذعان مقام سابق صهیونیست به حمایت این رژیم از تروریست‌ها در سوریه

رئیس سابق ستاد ارتش اسرائیل اذعان کرد رژیم اسرائیل عملا از تروریست‌ها در سوریه حمایت مالی و تسلیحاتی کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، گادی آیزنکوت، رئیس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به حمایت همه جانبه این رژیم از تروریست‌ها در خاک سوریه و تلاش برای بالا بردن روحیه گروه‌های تروریستی در برابر ارتش سوریه اذعان کرد. 

گزارشگر الاخباریه گفت: هر روز ادله بیشتری درباره حمایت رژیم اسرائیل از گروه‌های تروریستی در سوریه برملا می‌شود. اظهارات گادی آیزنکوت، رئیس سابق ستاد ارتش اسرائیل که در آن از کمک مالی و تسلیحاتی به تروریست‌ها خبر داد، آخرین ادله (در این زمینه) نیست. آیزنکوت در مصاحبه با روزنامه ساندی تایمز انگلیس که نشانه جدیدی درباره پیمان مستحکم میان رژیم اسرائیل و گروه‌های تروریستی در سوریه است، اذعان کرد اسرائیل گرو‌های تروریستی را برای ارتکاب جنایت علیه سوری‌ها به سلاح‌های مختلف، پول و تجهیزات مجهز می‌کرد. این اظهارات، بسیاری از گزارش‌ها و ادله موثق درباره این کمک‌ها را تأیید کرد.

پس از آنکه یگان‌های ارتش سوریه و گروه‌های متخصص در سال‌های گذشته مقادیر فراوانی مسلسل، مهمات و توپخانه‌های ساخت اسرائیل و مقادیری مواد سمی و شیمیایی پیدا کردند، اظهارات آیزنکوت به مثابه تأیید آن است. این مقام اسرائیلی نه تنها به حمایت مالی و تسلیحاتی از گروه‌های تروریستی اذعان کرد بلکه به دخالت‌های مستقیم رژیم اشغالگر برای بالا بردن روحیه از هم گسیخته گروه‌های تروریستی و نجات آن‌ها از سرنوشت حتمی در برابر حملات ارتش سوریه از طریق انجام بسیاری از تجاوزات در خاک سوریه هم اقرار کرد.

روزنامه ساندی تایمز نوشت اعتراف‌های مسئول اسرائیلی درباره حمایت رژیم اسرائیل از گروه‌های تروریستی در سوریه، ادعا‌های مقامات این رژیم را مبنی بر اینکه در جنگ تروریستی علیه سوریه دست ندارند، رد می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار