تداوم هوای سرد در استان اردبیل

اداره کل هواشناسی استان اردبیل اعلام کرد طی امروز آسمان استان ابری و مه آلود توام با هوای سرد بوده و تداوم فعالیت سامانه بارشی گاهی با بارش برف تا عصر امروز در استان به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی همراه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،براین اساس فردا چهارشنبه شرایط جوی نسبتاً پایداری با وزش باد جنوبی و در طول روز با افزایش چند درجه ای دمای هوا در سطح استان پیش بینی می شود.

اداره کل هواشناسی استان اعلام کرد مجدداً از اواخر وقت چهارشنبه با شمالی شدن جریانات جوی و نفوذ سامانه بارشی، آسمان استان ابری و مه آلود شده و بارش باران در مناطقی از استان به ویژه در مناطق شمالی و نواحی منتهی به استان گیلان آغاز می شود.

از صبح روز پنجشنبه با تقویت سامانه بارشی جدید در منطقه، بارش در سطح استان گسترش یافته که در مناطق مرکزی و جنوبی استان به دلیل کاهش محسوس دمای هوا به صورت برف پیش بینی می شود.

اداره کل هواشناسی استان اعلام کرد بارش برف به صورت متناوب تا یکشنبه هفته آینده در مناطق مرکزی و جنوبی استان تداوم می یابد. انتظار می رود مجموع بارش طی روزهای پنجشنبه و جمعه قابل قبول باشد.

انتهای پیام/ع

پیش بینی بارش برف در استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار