در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

الهیان: بنای حضور مستقل در انتخابات را ندارم

نماینده ادوار مجلس گفت: من بنای حضور مستقل در انتخابات را ندارم و اگر هم در لیست ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی نباشم، از این لیست حمایت می‌کنم.

الهیان: بنای حضور مستقل در انتخابات را ندارمبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، زهره الهیان نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی پس از ثبت‌نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس در جمع خبرنگاران، گفت: من از حوزه انتخابیه تهران در انتخابات اسفند شرکت خواهم کرد، این در حالی است که پیش از این در دوره هشتم مجلس هم نمایندگی مردم تهران را برعهده داشتم.

او  افزود: من بنای حضور مستقل در انتخابات را ندارم و اگر هم در لیست ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی نباشم، از این لیست حمایت می‌کنم، اعضای اصلی این شورای ائتلاف از نیرو‌ها و نامزد‌های اصلی این حزب خواستند در انتخابات مجلس ثبت‌نام کنند و به همین دلیل با آنها هماهنگی‌های لازم صورت گرفت.

الهیان با اشاره به هزینه‌های انتخاباتی‌اش افزود: در دوره‌های قبلی مجلس هم هزینه‌های انتخاباتی ما مردمی بود و ستاد‌های انتخاباتی شکل‌گرفته این هزینه‌ها را متقبل شده بودند، هر چند بخشی از مردم هم با تشکیل ستاد‌های مردمی حمایت‌های لازم را از ستاد اصلی به عمل آوردند و تلاش کردند تا هزینه‌ها به حداقل برسد.

 نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هم‌اکنون در شرایط فعلی وضعیت با انتخابات گذشته متفاوت است به طوری که در عصر فضای سایبر، هزینه‌های انتخاباتی به حداقل رسیده و با وجود شبکه‌های اجتماعی، رسانه‌ها، سایت و خبرگزاری‌ها بخش مهمی از تبلیغات و معرفی نامزد‌ها به مردم با این روش خواهد بود، ضمن اینکه ارائه برنامه انتخاباتی به مردم نیز با توجه به اینکه مردم کارآمدی را از نامزد‌ها مطالبه می‌کنند بسیار مهم است.

او ادامه داد: مردم به دنبال نمایندگان کارآمدی هستند که از حقوق ملت دفاع کنند و هر کاندیدایی که به صحنه انتخابات وارد می‌شود باید با برنامه‌ریزی لازم به دنبال کارآمدی مجلس باشد، باید آسیب شناسی لازم از مجلس فعلی داشته باشیم تا نقاط ضعف این مجلس را شناسایی کرده، این در حالی است که مجلس فعلی آن طور که باید و شاید در دفاع از حقوق ملت و رفع مشکلات آنها، نشان داد که در راس نبوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار