نشست دو روزه مدیران امور مالی شرکت شهرک‌های صنعتی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت: در این نشست بیش از ۴۰ نفر از مدیران و ذیحسابان با بررسی مباحث تخصصی، به بحث و تبادل نظر پرداختند

بگی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: اولین نشست و کارگاه آموزشی، تخصصی ذیحسابان و مدیران امور مالی شرکت شهرک‌های صنعتی در اصفهان با حضور مدیران مالی شرکت‌های استانی سراسر کشور در حال برگزاری است.

بگی افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی در کل کشور خود درآمد و خود هزینه هستند و می‌بایست منابع حاصل از فروش حق انتفاع زمین را جمع آوری و در قالب پروژه‌های زیرساختی به ایجاد شهرک‌ها صنعتی برای استفاده سرمایه گذاران اختصاص می‌دهند.

او ادامه داد: مباحثی هست که امروز با توجه به تغییر قوانین و علی الخصوص قانون چک لازم بود که در این نشست تخصصی با حضور معاون محترم توسعه مدیریت و منابع امور استان‌های صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی با تمامی ذیحسابان و مدیران مالی شرکت‌های استانی مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان بیان کرد: در این نشست بالغ بر ۴۰ نفر از مدیران و ذیحسابان طی دو روز با بررسی مباحث تخصصی، حرفه‌ای و رفع مشکلات و موانع به صورت تبادل اطلاعات و پرسش و پاسخ به بحث خواهند پرداخت و نهایتا جمع آوری و تصمیم گیری توسط سازمان مرکزی در مجمع سازمان انجام و جهت اجرا در قالب دستور العمل و بخشنامه ابلاغ خواهد شد.

بگی در خصوص تاثیر این نشست تخصصی بر عملکرد ذیحسابان و مدیران امور مالی شرکت شهرک‌های صنعتی گفت: اولین تاثیر این کارگاه آموزشی تسهیل در کار ارباب رجوع خواهد بود، از طرفی آنلاین شدن پرداخت‌ها، توسعه خدمات الکترونیکی، استفاده از فناوری‌های روز، ارتباط مستمر با سیستم‌های بانکی، دریافت و وصول سفته‌ها و چک‌ها، مطالبات معوق و روش‌هایی که در جهت بهینه شدن این موارد مورد استفاده خواهد گرفت از دیگر فواید این کارگاه تخصصی خواهد بود.

او ادامه داد: با توجه به دستور ریاست سازمان، همایش تخصصی مدیران شرکت‌های شهرک استانی کشور به میزبانی فولاد مبارکه اصفهان در ماه آینده برگزار خواهد شد و کلیات مباحثی که شرکت‌های استانی در راستای حمایت از شرکت‌های کوچک و متوسط در سال رونق تولید با آن سر و کار دارند مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
 
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.