کمالوند: برخورد با داوران یک بام و دو هوا نباشد/ می‌خواهیم برنده بازی با ماشین سازی باشیم

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: اگر برخوردی با داوران وجود دارد، باید به صورت یکسان باشد و شاهد یک بام و دو هوا نباشیم.

کمالوند: برخورد با داوران یک بام و دو هوا نباشد/ می‌خواهیم برنده بازی با ماشین سازی باشیمبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در کنفرانس خبری پیش از بازی با ماشین سازی اظهار داشت: بازی فردا برای ما بسیار مهم است و امیدواریم با حمایت هواداران به یک برد خوب برسیم. حدود یک ماه است که در جم بازی نکردیم و از بازی‌های خانگی به دور بودیم.

کمالوند ادامه داد: عقب افتادن بازی با پیکان یک مقدار کار را برای ما سخت کرد و حالا با تمام مشکلاتی که داریم، می‌خواهیم  برنده بازی باشیم. برای این بازی، ۲-۳ مصدوم داریم که البته جواب نهایی را فردا صبح اعلام می‌کنیم.


بیشتر بخوانید: شاید تیم‌های نفتی بعد از نیم‌ فصل قادر به ادامه حیات نباشند/ همه وزارت خانه‌ها به تیم‌های شان می‌توانند کمک کنند، به جز نفت؟


او درمورد احتمال لغو بازی به دلیل شرایط جوی گفت: امروز بارندگی زیادی بود که امیدوارم روی کیفیت زمین تاثیرگذار نباشد. امروز دیدم که در زمین تختی جم، آب زیادی جمع شده بود.

کمالوند درخصوص اعتراضاتی که این روز‌ها پیرامون مسائل داوری به وجود آمده است، بیان کرد: بعد از بازی با شاهین شهرداری بوشهر، هجمه‌های زیادی علیه داوری شده بود و بعد از کارشناسی‌هایی که شد، همه دیدند که داوری این بازی مشکلی نداشت. داوران قشر زحمت کشی هستند و زاهدی فرد، داور بازی استقلال و سپاهان نیز از داوران خوب ماست.

او تصریح کرد: البته من اعتراض به داوری‌ها را تا حدودی قبول دارم و اگر برخوردی با داوران هم وجود دارد، باید به صورت یکسان باشد و شاهد یک بام و دو هوا نباشیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار