دستگیری قاتل فراری توسط پلیس جیرفت

فرمانده انتظامی جیرفت از شناسایی و دستگیری قاتل فراری توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبرداد.

دستگیری قاتل فراری توسط پلیس جیرفتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ رضا محمد رضایی فرمانده انتظامی جیرفت گفت: در پی وقوع یک فقره قتل جوانی در ۲ آبان ماه امسال، در یکی از روستا‌های اطراف شهرستان و متواری شدن قاتل، ماموران پلیس آگاهی موضوع را بصورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

او افزود:با انجام تحقیقات میدانی کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس، هویت ضارب شناسایی و تلاش‌ها برای دستگیری وی آغاز شد.

فرمانده انتظامی جیرفت گفت:در ادامه تحقیقات مخفیگاه متهم در شهر جیرفت شناسایی و در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده شد که در ادامه از نامبرده پیرامون موضوع قتل تحقیق ابتدا منکر حضور درصحنه بود که پس از مواجهه شدن با مستندات موجود، به قتل اعتراف کرد.

این مقام انتظامی بیان داشت:متهم انگیزه خود را از قتل اختلافات شخصی با مقتول عنوان کرده است و روز حادثه با نقشه قبلی مقتول را به نقطه‌ای خلوت در اطراف شهرستان هدایت و در زمانی مناسب با سنگ چندین ضربه به سر او می‌زند و پس از انداختن جسدش درون چاه از محل متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی جیرفت در پایان ضمن ابراز تاسف از این حادثه تلخ، به جوانان توصیه کرد:با فراگیری مهارت‌های کنترل خشم و بالا بردن آستانه تحمل خود و عاقبت اندیشی، دست به چنین اقدامات خشونت باری نزنند و لذت یک عمر زندگی شیرین را از خود و دیگران نگیرند.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار