آگهی دعوت به مجمع عمومی خانه مطبوعات استان لرستان

مجمع عمومی عادی موسسه خانه مطبوعات استان لرستان با دستور کار انتخاب هیات مدیره و بازرسان خانه در مورخ ۲۶ آذر ماه سال جاری از ساعت ۱۰ تا ۱۲ به صورت الکترونیک برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مجمع عمومی عادی موسسه خانه مطبوعات استان لرستان با دستور کار انتخاب هیات مدیره و بازرسان خانه در مورخ ۲۶ آذر ماه سال جاری از ساعت ۱۰ تا ۱۲ به صورت الکترونیک برگزار می‌شود.
متن این آگهی به شرح زیر است:

آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی موسسه خانه مطبوعات لرستان

بدینوسیله از اعضای خانه مطبوعات استان لرستان دعوت به عمل می‌آید تا در جلسه مجمع عمومی این خانه که به صورت الکترونیک در مورخ ۲۶ آذر ماه ۱۳۹۸ از ساعت ۱۰ الی ۱۲ برگزار می‌شود، شرکت فرمایند.

دستور جلسه:

۱ -انتخاب هیات مدیره برای مدت ۳ سال

۲ -انتخاب بازرسان برای مدت یک سال

بر این اساس، اعضای اصلی خانه مطبوعات استان که برای انتخاب هیات مدیره و بازرسان، کاندیدا هستند تا روز دوشنبه ۱۸ آذر ماه ۱۳۹۸ مهلت دارند با مراجعه به سایت www.khanehmatbooat.ir و ورود با نام کاربری خود برای ثبت نام اقدام فرمایند. ثبت آرای اعضا نیز از طریق سایت مذکور در تاریخ یاد شده با استفاده از نام کاربری و رمز عبور قابل انجام است.

اعضای محترم همچنین می‌توانند اطلاعات دیگر اعم از نحوه برگزاری، زمان انصراف از نامزدی، اسامی کاندیدا‌های بازرسی و ... را در سایت خانه مطبوعات به نشانی ذکر شده دنبال فرمایند.

انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار