ایجاد شش هزار و ۵۰۰ شغل در طرح مشاغل پایدار روستایی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: شش هزار و ۵۰۰ شغل در طرح مشاغل پایدار روستایی و عشایری ایجاد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، الله‌کرم نصیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست کارگروه کارشناسی اشتغال اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح مشاغل پایدار روستایی و عشایری در استان دو هزار و ۷۹۰ میلیارد ریال تسهیلات در اختیار متقاضیان قرار داده شد.

او افزود: طرح مشاغل روستایی و عشایری از طرح‌های مهم دولت در مهار نرخ بیکاری است که در استان نتایج مطلوبی به همراه داشته و تداوم آن می‌تواند زمینه رونق تولید در روستا‌ها و مهاجرت معکوس را فراهم کند.

نصیری اضافه کرد: از ابتدای اجرای این طرح همزمان با اسفند ۹۶ تا کنون در حدود شش هزار و ۵۰۰ شغل ایجاد شده است.

او ادامه داد: در قالب طرح مشاغل پایدار روستایی و عشایر چهار هزار و ۶۶۳ میلیارد ریال اعتبار به استان اختصاص داده شد که از این میزان بیش از سه هزار میلیارد ریال عقد قرار داده شده است.

نصیری با تأکید بر نظارت بر اجرای صحیح طرح‌های روستایی گفت: با بررسی‌های انجام شده و نظارت گروه‌های کارشناسی میزان انحراف ناشی از این طرح در استان جزئی است.

او، همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات بانکی به متقاضان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: با توجه به حجم بالای تسهیلاتی که برای استان در نظر گرفته شده جذب به موقع این تسهیلات و عملکرد مطلوب استان می‌تواند تسهیلات بیشتری را به استان اختصاص دهد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار