از نگاه هیئت بازبینی فیلم آمریکا؛

«مرد ایرلندی» بهترین فیلم ۲۰۱۹ شد

هیئت بازبینی فیلم آمریکا برگزیدگان سینمای جهان را در بخش‌های مختلف معرفی کرد که در این میان «مرد ایرلندی» توانست به عنوان بهترین فیلم دست یابد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، هیئت بازبینی فیلم آمریکا، فیلم جدید مارتین اسکورسیزی به نام «مرد ایرلندی» را به عنوان بهترین فیلم سال معرفی کرد تا به این ترتیب این محصول نتفلیکس، شانس بیشتری برای موفقیت در اسکار داشته باشد.

این انجمن که از منتقدان حرفه‌ای این صنعت تشکیل شده، فیلمنامه استیون زالیان نویسنده «مرد ایرلندی» را به عنوان بهترین فیلمنامه اقتباسی سال انتخاب کردند. فیلم مافیایی اسکورسیزی به تازگی از شبکه نتفلیکس منتشر شده و تا هفته‌های آینده نیز در چند سینما به صورت محدود اکران می‌شود.

کوئنتین تارانتینو هم برای فیلم «روز و روزگاری در هالیوود» جایزه بهترین کارگردان را دریافت کرد. رنه زلوگر برای نقش آفرینی در فیلم «جودی» از نگاه این انجمن به عنوان بهترین بازیگر سال انتخاب شد و آدام سندلر هم برای فیلم «الماس‌های نخراشیده» بهترین بازیگر مرد سال شد. زلوگر و سندلر در حالی برنده این جوایز شدند که آوکافینا برای فیلم «وداع» و آدام سندلر برای فیلم «داستان ازدواج» جوایز مشابهی را دریافت کرده بودند.

دیگر برندگان بزرگ این هیئت شاکل کتی بیتس در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل زن در فیلم «ریچارد جیول» و برد پیت در بخش بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم «روز و روزگاری در هالیوود» می‌شود.

در ادامه لیست کامل برگزیدگان این هیئت در بخش‌های مختلف را مشاهده کنید:

بهترین فیلم: «مرد ایرلندی»
بهترین کارگردان:کوئنتین تارانتینو
بهترین بازیگرمرد: آدام سندلر
بهترین بازیگر زن: رنی زلوگر
بهترین بازیگر نقش مکمل مرد: برد پیت
بهترین بازیگر نقش مکمل مرد:کیتی بیتس
بهترین فیلمنامه غیر اقتباسی: «الماس‌های نخراشیده»
بهترین فیلمنامه اقتباسی: «مرد ایرلندی»
پیشرفت در بازیگری: پاول والتر برای «ریچارد جیول»
بهترین کارگردان فیلم اولی: ملینا ماتسوکاس
بهترین انیمیشن بلند: «چگونه اژد‌های خود را آموزش دهید:دنیای پنهان»
بهترین فیلم خارجی زبان: «انگل»
بهترین مستند: «میدن»
بهترین تیم: «چاقوکشی»
دستاورد تصویربرداری: راجر دیکنز برای «۱۹۱۷»

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار