اختصاص۹۵۰ میلیارد تومان اعتبار به آسفالت را‌ه‌های عشایری

معاون سازمان عشایری ایران گفت: بیش از ۹۵۰ میلیارد تومان اعتبار جهت قیر رایگان و آسفالت را‌ه‌های عشایری در کشور اختصاص یافت.

اختصاص۹۵۰ میلیارد تومان اعتبار به آسفالت را‌ه‌های عشایریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، داوردان معاون سازمان عشایری ایران در جلسه شورای عشایر ریگان گفت: با توجه به مشکلاتی که در را‌ه‌های عشایری کشور وجود دارد با هماهنگی‌های صورت گرفته قیر رایگان و مشارکتی با تخصیص اعتبار صورت گرفته انجام خواهد شد.

او در ادامه بیان کرد: بخشی از اعتبار صورت گرفته به استان و شهرستان ریگان اختصاص خواهد یافت تا مشکل را‌ه‌های این مناطق برطرف شوند.

معاون عمرانی وامور زیر بنایی سازمان عشایر ایران تصریح کرد: به زودی تمامی تانکر‌هایی که در منطقه وجود دارند برچیده وشبکه لوله گذاری در این مناطق جایگزین خواهد شد.

داوردان عنوان کرد: تمام تلاش ما در منطقه رفع مشکلات عشایر منطقه می‌باشد.

مدیر کل عشایری استان از ابرسانی با شبکه آبرسانی در دو نقطه عشایری تک فرهاد وسیف الدینی خبر داد وبیان داشت: این طرح در ایام الله دهه فجر به بهر برداری خواهد رسید.

رضا نیکزاد عنوان کرد: با توجه به اشتغال زایی در منطقه تسهیلات ۷ میلیارد ریالی جهت کشت گیاهان دارویی در شرق استان اختصاص یافته است.

او بیان داشت: پتانسیل‌های خوبی در زمینه اشتغال زایی در شهرستان ریگان در بخش عشایری وجود دارد که نیاز به شناسایی وحمایت دارند.

فرماندار ریگان بیان داشت: شهرستان ریگان در شرق استان بیشترین عشایر را در استان داردکه بیش از ۲۵۰۰ خانوار عشایر در این شهرستان زندگی می‌کنند .

امین باقری تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرستان ریگان در زمینه راه مشکلات زیادی دارد نیاز به احداث راه مناسب در این شهرستان از ضروریات می‌باشد.

باقری بیان داشت: تمامی تلاش ما در منطقه ایجاد زیر ساخت‌ها می‌باشد که ما در زمینه راه در این شهرستان فقیر هستیم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار