توقیف خودرو حامل سنگ معدن غیر مجاز در اسفراین

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از کشف حدود ۲ تن ۶۰۰ کیلوگرم سنگ معدن غیر مجاز از نوع سرب به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سرهنگ جاوید مهری فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با اعلام جزئیات این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان در طرح عملیاتی مبارزه با استفاده غیر مجاز از معادن مراتب را در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ مهری افزود: ماموران در هماهنگی قضایی در محور اسفراین –زرق آباد و اسفراین -پرکانلو موفق به شناسایی دو دستگاه خودروی نیسان حامل سنگ معدنی غیر مجاز شدند.

او با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از خودرو محور اسفراین- زرق آباد موفق به کشف مقدار ۲ هزار و ۱۹۵ کیلوگرم سنگ معدن از نوع سنگ سرب کشف نمودند، عنوان کرد: در این عملیات خودرو توقیف و یک نفر متهم دستگیر شد.

سرهنگ مهری اظهار داشت:در عملیات دیگر در محور اسفراین –پرکانلو به یک دستگاه خودرو نیسان حامل ۴۰۰ کیلو سنگ سرب غیر مجاز شناسایی که پس از اعلام دستور ایست از محل متواری و مامورین با استفاده از سلاح و تیراندازی هوایی خودرو را متوقف و راننده خاطی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اسفراین با اشاره به اینکه سنگ‌های غیر مجاز تحویل محیط زیست شد، گفت: دربررسی به عمل آمده ارزش ریالی سنگ معدن مکشوفه ۱۵۰ میلیون ریال برآورد شده است و متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با تاکید بر تشدید اقدامات پلیس در مبارزه با استفاده غیر مجاز از معادن سطح شهرستان گفت: پلیس به هیچ عنوان اجازه استفاده غیر مجاز از معادن و تخریب و اتلاف منابع طبیعی را نمی‌دهد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.