اکران ویژه "منطقه پرواز ممنوع" در همدان

مدیر سینما‌های موسسه بهمن سبز همدان گفت: از اکران فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» با حضور بازیگران و کارگردان فیلم در سینما فلسطین این استان خبر داد.

اکران ویژه به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ،سعید شرفی، مدیر سینما‌های موسسه بهمن سبز همدان گفت: نویسنده و کارگردان این فیلم "امیر داساگر" و "حامد باروت نژاد" نیز تهیه کنندگی این اثر سینمایی را به عهده داشته است.

او ادامه داد: این فیلم از اواسط آبان در سینما‌های همدان در حال اکران است و امروز با حضور بازیگران و کارگردان به صورت ویژه به روی پرده سینما فلسطین می‌نشیند.

مدیر امور سینما‌های موسسه بهمن سبز همدان افزود: تیتراژ پایانی "منطقه پرواز ممنوع" به صورت زنده از سوی گروه سرود این فیلم اجرا می‌شود.

"منطقه پرواز ممنوع" فیلمی ماجراجویانه و روایتگر داستان سه نوجوان است که در حین آماده شدن برای مسابقه ساخت پهپاد، با پیدا شدن یک یوزپلنگ در حوالی محل زندگیشان، وارد مسائل و درگیری‌های مختلف و مهیجی می‌شوند.

هادی حجازی فر، محمد فیلی، متین‌پاکزاد، متین کرمانی، علیرضا اکبری، علی ذکریایی، زین العابدین تقی پور و بهار نوحیان از جمله بازیگران این فیلم هستند.
به گفته شرفی فیلم سینمایی "منطقه پرواز ممنوع" پرمخاطب‌ترین فیلم جشنواره کودک و نوجوان اصفهان بوده و جایزه بهترین بازیگر این جشنواره را هم از آن خود کرده است.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: سینما ، رسانه ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار