سردار سپهر:

بسیج دولتی و خصوصی نیست/ بسیج حزب مردمی انقلاب اسلامی است

جانشین بسیج مستضعفین گفت: بسیج به واسطه مردمی بودنش، یکی از بی نظیرترین تشکل‌های دنیاست.

بسیج حزب مردمی جمهوری اسلامی استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سپهر، جانشین بسیج مستضعفین در نشست هم اندیشی بسیجیان مجلس گفت: اساس کار انقلاب و تحقق فرایند حکومت اسلامی بدون حضور فراگیر مردم امکان پذیر نیست، ساختار بسیج در دنیا بی نظیر است. در هیچ کجا دنیا سازمان مردم نهادی که تحت حمایت شخص اول حکومت باشد وجود ندارد؛ امروز مفتخریم که در کنار مردم هستیم و به آن‌ها خدمت میکنیم.

او افزود: یکی از ضعف‌هایی که در کشور ما وجود دارد حضور کمرنگ مردم و نخبگان است؛ هر کجا ما به موفقیت رسیدیم، حضور مردم را شاهد بودیم و هر کجا به مشکلی خوردیم، عدم حضور و نقش آفرینی مردم را در آن موضوع شاهد بودیم.

سردار سپهر ادامه داد: بسیج افتخار دارد در سازماندهی و ایجاد سازوکار مردمی فکر و برنامه ریزی کند تا به نتیجه مطلوب برسد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: آمادگی کامل برای ساخت آینده اسلامی و حرکت به سمت اهداف متعالی نظام، تشخیص و مطالبه حق در جامعه، اندیشه پردازی در زمینه مسائل اسلام و نظام و مسائل کشور و پیش قدم بودن در خصوص حل مشکلات از وظایف بسیج است.

او همچنین گفت: بسیج امروز باید دارای ابتکار و نوآوری باشد، بسیج دولتی و خصوصی نیست؛ بسیج حزب مردمی انقلاب اسلامی است؛ ما باید به عنوان بسیجیان در کنار مردم باشیم و حق طلبی خواسته ما باشد؛ امروز شاهد امید‌ها و نشاط‌های زیادی با حضور حجت الاسلام والمسلیمن رئیسی در دستگاه قضا هستیم.

او مطرح کرد: ما اگر امروز در بسیج حقوقدانان مسئله را نشناسیم و در صدد حل مشکلات بر نیاییم و مردم را برای حل مشکلات دستگاه‌ها وارد نکنیم، نمی‌توانیم گام موثری در تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی برداریم.

سردار سپهر عنوان کرد: ما در بخش امنیت و دفاع امروز یکی از قدرت‌های جهان هستیم، نه به واسطه داشتن سلاح‌های پیشرفته، بلکه به واسطه مردمی بودن نیرو‌های نظامی کشور که به بزرگترین مولفه قدرت در بین نیرو‌های نظامی تبدیل شده است.

او افزود: ناآرامی‌های آبان ماه حتما ریشه فرهنگی، اقتصادی و امنیتی دارد و قطعا مشکلات اقتصادی و امنیتی، اصلی‌ترین ریشه‌های آن هستند.

جانشین بسیج مستضعفین در پایان گفت: امروز ما بسیجیان آمادگی داریم در همه زمینه‌ها کمک کنیم و در خدمت مردم باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار