اجرای طرح نظارت بر صنوف استان ایلام

رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان ایلام از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و نظارت بر صنوف خبر داد.

اجرای طرح نظارت بر صنوف استان ایلام

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ,علی جمشید پور رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان ایلام گفت:توسط همکاران اداره نظارت بر اماکن عمومی انتظامی استان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در صنوف با اولویت نظارت بر تالار ها‌ی پذیرایی و کافی شاپ‌ها در سطح شهر ایلام اجراء شد.

او افزود: در این طرح کلیه تالار ها‌ی پذیرایی و تعدادی ازکافی شاپ‌ها مورد بازدید قرار گرفتند و تذکرات لازم در خصوص رعایت ضوابط و مقررات ابلاغ و نهایتا ۲ واحد کافی شاپ و یک واحد تالار پذیرایی بدلیل عدم رعایت ضوابط انتظامی و عدم رعایت شئونات اسلامی پلمب و برای تعداد ۴ واحد دیگر نیز اخطار قانونی صادر شد.

جمشید پور اظهار کرد: پلیس امنیت عمومی با محوریت اداره اماکن به طور مستمر با اجرای طرح‌ها و گشت‌های مشترک با دیگر سازمان‌ها نظارت بیشتری بر صنوف خواهد داشت و با صنوف متخلف برخورد قانونی و جدی صورت خواهد گرفت.

رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان ایلام مطرح کرد : از آنجائی که رعایت ضوابط عمومی و اختصاصی صنوف خصوصا بر همه اصناف واجب بوده و تذکرات لازم به اصناف داده شده است از همشریان عزیز تقاضا می‌شود در صورت اطلاع از هرگونه تخلف صنفی مراتب به شماره ۰۸۴۲۱۸۲۱۲۴۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.