نقش بی بدیل نماز در کاهش آسیب‌های اجتماعی

استاندار اصفهان گفت: کسانی‌که بیشتر به نماز و معنویت بپردازند، از کمترین آسیب‌های جسمی و روحی برخوردارند و علم، این نکته را ثابت کرده است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس رضایی استاندار اصفهان امروز در دومین اجلاس استانی نماز اظهار داشت: نفس حضور در این جلسات، مسئولیت آفرین است و خوب است افراد حاضر در این جلسه، به نتایج خوبی پس از حضور در این نشست‌ها دست پیدا کنند، به این جهت که مدیران و کارمندان ادارات و مدارس، دارای نقش الگویی برای دانش آموزان هستند.

او افزود: باید به افزایش دانش پرسنل و مدیران اهتمام ورزید و آنان را بیش از پیش با مساله نماز آشنا کرد، زیرا جنگ اعتقادی و جنگ نرمی که علیه کشور برپاست را نباید دست کم گرفت و مسئولان فرهنگی، دارای مسئولیت بسیار سنگینی در قبال دانش آموزان هستند.

استاندار اصفهان تصریح کرد: یکی از پیشنهادات من این است که در پایان هر سال، هنگام بررسی ملاک‌های افراد سازمان، یک ملاک برای کارکنان به منظور اهتمام به نماز قرار داده شود و تشویق و ترغیب پرسنل هر سازمان نیز از جمله مسئولیت‌های سنگین مدیران است.

او گفت: نماز، دارای نقشی بی بدیل در کاهش آسیب‌های اجتماعی است. کسانی‌که بیشتر به نماز و معنویت بپردازند، از کمترین آسیب‌های جسمی و روحی برخوردارند و علم، این نکته را ثابت کرده است.

رضایی افزود: دو بال پرواز نوجوانان را می‌توان مدرسه و خانواده دانست. این دو، باید با یکدیگر در تعامل باشند، تا بحث نماز در نوجوانان درونی شود و هیچ یک از این دو بال، به تنهایی کاری از پیش نمی‌برد.

او تاکید کرد: یکی از تذکرات وارده بر من و اداره آموزش و پرورش، این است که حق القدم روحانیون مدارس بسیار ناچیز است و شورای آموزش و پرورش در نخستین فرصت باید به این مسئله رسیدگی کند.

در پایان این نشست، از دستگاه‌های برتر استان در زمینه نماز، تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار