معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی:

هیچ مشکلی از بابت ذخایر کالا‌های اساسی در استان وجود ندارد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت:هیچ مشکلی از بابت ذخایر کالا‌های اساسی در استان وجود ندارد و مردم در این خصوص نگرانی نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،شهدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان با اشاره به اینکه از بابت کشت و ذخایر کالا‌های اساسی و استراتژیک در استان هیچ مشکلی وجود ندارد گفت: برای سال آینده نیز تامین و ذخیره این کالا‌ها به قدر کافی در استان برنامه ریزی شده است و مردم هیچ نگرانی از این بابت نداشته باشند.

او با بیان اینکه برخی از سودجویان بخاطر اصلاح قیمت بنزین اقدام به افزایش قیمت کالا و خدمات خود کرده اند، اظهار داشت: افزایش قیمت در بازار به هیچ عنوان قابل قبول نیست و با متخافانی که اقدام به گرانفروشی، احتکار و کم فروشی کنند به شدت برخورد می‌شود.

شهدی در ادامه بر تشدید بازرسی بازرسان اتاق اصناف و سازمان صنعت معدن و تجارت استان در روند عرضه کالا و خدمات در بازار تاکید کرد و گفت: نتایج این بازرسی‌ها از طریق رسانه‌ها گروهی و بویژه صدا و سیما در اختیار مردم قرار گیرد.

او از مدیران عضو کارگروه تنظیم بازار استان نیز خواست تا در گفتگو با رسانه‌ها و ویژه صدا و سیمای مرکز استان و مهاباد در خصوص آخرین وضعیت ارائه کالا و خدمات در استان اطلاع رسانی کنند.
 
انتهای پیام/م
 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.