رونمایی از ۲۰ عنوان عروسکی و سرود در آذربایجان‌شرقی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی از برگزاری مهرواره‌های استانی و رونمایی از ۲۰ عنوان نمایش عروسکی و سرود تولید شده در مراکز کانون پرورش فکری استان خبر داد.

رونمایی از ۲۰ عنوان عروسکی و سرود در آذربایجان‌شرقیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،بینش مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی گفت: در حال حاضر تولید ۱۰ عنوان نمایش عروسکی و ۱۰ عنوان سرود در موضوعات و مضامین مختلف در تعدادی از مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آخرین مراحل تولید خود را طی می‌کند.

او با بیان اینکه این آثار در اوایل دی ماه سال جاری همزمان با برگزاری مهرواره‌های استانی رونمائی می‌شود، افزود: مهرواره استانی سرود ۵ دی ماه و مهرواره استانی نمایش عروسکی ۱۲ دی ماه در تبریز برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری آذربایجان شرقی، مشارکت کودکان و نوجونان در فعالیت‌های فرهنگی هنری تقویت فرهنگ کارگروهی، آموزش غیرمستقیم مفاهیم تربیتی و ایجاد فضای با نشاط و جذاب برای کودکان و نوجوانان را از مهم‌ترین اهداف تولید این آثار و برگزاری مهرواره‌های استانی عنوان کرد.

بینش افزود: با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده این آثار از بهمن ماه سال جاری و در ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به روی صحنه می‌روند.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.