آمریکا باز هم به سراغ دین ستیزی رفت/ ساخت سریالی ضد مسیح

سریال جدید «مسیح» در ابتدای سال میلادی جدید از سوی شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، به نظر می‌رسد محصولات سینمایی و سریالی که از هالیوود و آمریکا منتشر می‌شوند، از اشاعه اسلام هراسی و دین ستیزی دست بردار نیستند. بعد از سال‌ها که بسیاری از محصولات آمریکایی اسلام را مورد هدف قرار دادند، حال سریالی به نام «مسیح» که محتوایی ضدمسیح دارد، قرار است ابتدای سال جدید میلادی از سوی شبکه نتفلیکس منتشر شود.

این سریال توسط مایکل پترونی ساخته شده که پیش از این سریال «ارباب‌های داستان تخیلی» را ساخت. او حالا تخیلات جدیدش را در این سریال آورده است. داستان این فیلم درباره مردی است که ادعا می‌کند، از سوی خدا آمده و باید پیامی را به همگان برساند. قصه این سریال از سوی چند شخصیت مختلف از جمله مأمور سازمان جاسوسی آمریکا، یک پناهنده فلسطینی، یک کشیش اهل آمریکای لاتین و دخترش تعریف می‌شود.

«مسیح»

مشیل موناهن بازیگر نقش اصلی این سریال است که یک مأمور از طرف سازمان سیای آمریکاست. او ماموریت دارد که حقیقت حرف‌های این مدعی پیامبری را بررسی کند.

اما بازیگر اصلی این فیلم که در خاورمیانه ظاهر می‌شود، خودش را فرستاده خدا با نام «المسیح» معرفی می‌کند و مردم را به شک می‌اندازد که آیا ادعایش حقیقت دارد یا تنها یک شیاد است و به دنبال خراب کردن وضعیت فعلی جهان و به وجود آوردن جنگ‌های بیشتر است.

«مسیح»

شخصی که برای ایفای این نقش انتخاب شده، بازیگری بلژیکی به نام مهدی دهبی است. به نظر نمی‌رسد انتخاب او بدون قصد و غرض نباشد؛ در تیزر این فیلم شخصیت مسیح مدعی می‌شود که باید پیامی را از سوی پدرش به مردم برساند و پاسخ او به این سوال که پدرش چه کسی است، بی جواب می‌ماند. نخستین تیزر این فیلم مدتی پیش منتشر و از گریم این بازیگر نیز رونمایی شد.

فیلم‌های هالیوودی به قصد دین ستیزی و حتی ایران هراسی لیست بلند بالایی دارد؛ تا جایی که در سال ۹۳ فیلم سینمایی «تک تیرانداز آمریکایی» به کارگردانی کلینت ایستوود واکنش رهبر انقلاب را نیز به همراه داشت. این فیلم توانست در چندین بخش سیاسی‌ترین جشن هالیوودی (اسکار) نامزد شود و برچسب نامزد بهترین فیلم سال کافی بود که این فیلم بیشتر مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.

در چند سال اخیر هم فیلم سینمایی «سپتامبر‌های شیراژ» در سال ۲۰۱۵ ساخته شد که داستانی تحریف شده از وضعیت زندگی یهودیان در ایران پس از انقلاب است. این فیلم هم با بهره گیری از دو بازیگر معروف مثل سلما هایک و آدرین برودی، قصد داشت مخاطبانش را پای فیلم نگه دارد تا اتهامات خود را با خیال راحت به ایران بزند.

در سال ۲۰۱۲ نیز دوباره انقلاب اسلامی ایران با فیلم سینمایی «آرگو» مورد هدف قرار گرفت؛ در این فیلم هم از بازیگران مشهور بهره برده شد تا بتوانند تحریف واقعیت و دروغ‌های خود را در ساختار و کیفتی بهتر به مخاطب ارائه دهند. آمریکایی‌ها نیز با تقدیم جایزه اسکار به این فیلم از سازندگان آن تقدیر کردند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهری
۰۷:۵۰ ۱۷ آذر ۱۳۹۸
لعنت خدا بردشمنان آقاامام زمان علیه السلام که ان شاءالله به زودی همه نابودخواهندشد
Germany
ناشناس
۱۶:۰۳ ۱۶ آذر ۱۳۹۸
آمریکا بد دژمن
Iran (Islamic Republic of)
عاذل
۱۵:۵۴ ۱۶ آذر ۱۳۹۸
تبلیغ سریال می کنین ؟ !!!
اونجا شما ضد اطلاعات ندارین ؟
اونی که پایه و اساس این خبر رو گذاشته شک نکنید نفوزینه.
Iran (Islamic Republic of)
مصطفي
۱۵:۴۴ ۱۶ آذر ۱۳۹۸
آنها حتي به خودشان هم رحم نميكنن
در آمريكا كلي آدم مومن به مسيح هست آخه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۱۶ آذر ۱۳۹۸
ما هم خدایی داریم که دستش بالای همه دستهاست همان کسی که گفته:
و مکرو و مکروالله والله خیر الماکرین
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۵:۱۷ ۱۶ آذر ۱۳۹۸
مطمان باشید ،
نام آن را هم ** معصی ** می گذارند ، تا دشمنی خود را نشان دهند .
Iran (Islamic Republic of)
قریشی
۱۵:۱۴ ۱۶ آذر ۱۳۹۸
فیلم ده فرمان هم که در مورد حضرت عیسی ع توسط هالیوود ملعون ساخته شد سراسر اهانت به ایشان بود . لعنت خدا بر ذات پلید صهیونیست ها
آخرین اخبار