استراحت ۱۰ روزه لژیونر تیم ملی فوتبال در ایران

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان حدود ۱۰ روز در ایران استراحت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران هفته آینده پس از برگزاری دیدار حساس تیمش با بنفیکا در آخرین روز مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به ایران باز می‌گردد.

پس از برگزاری هفته نوزدهم لیگ برتر روسیه، این رقابت‌ها به دلیل سرمای شدید هوای روسیه تا اواخر زمستان یعنی حدود سه ماه تعطیل می‌شود و تیم زنیت که از مهاجم تیم ملی کشورمان استفاده می‌کند هم پس از برگزاری بازی با دینامو مسکو تا ۱۱ اسفند در این رقابت‌ها به میدان نمی‌رود و در آن تاریخ مقابل لوکوموتیو مسکو بازی می‌کند.

آزمون پس از بازگشت به ایران بین هفت تا ۱۰ روز استراحت خواهد کرد و پس از آن تمرینات اختصاصی اش را شروع می‌کند. او به احتمال فراوان بین ۲۰ تا ۳۰ روز در کشورمان می‌ماند  و سپس برای حضور در تمرینات تیمش به روسیه باز می‌گردد.


بیشتر بخوانید: مشکلی با برانکو ندارم/ وقتی فدراسیون پول ندارد چرا مربی خارجی می‌آورد؟ / هر کس علیه من حرف بزند، پدرم جوابش را می‌دهد


مهاجم تیم ملی کشورمان در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان اروپا، لیگ برتر روسیه و جام حذفی در مجموع ۲۳ بازی انجام داده و آمار ۸ گل و ۶ پاس گل را ثبت کرده است.

زنیت اکنون با کسب ۴۲ امتیاز و هشت امتیاز اختلاف نسبت به لوکوموتیو مسکو صدرنشین لیگ روسیه است و البته شانس بالایی هم برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان دارد.  

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار