کار داوطلبانه در "مهر بی منت"

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: همایش "مهر بی منت" همزمان با ۱۴ آذر روز جهانی داوطلب با هدف ترویج و توسعه کار داوطلبانه در هنرسرای خورشید برگزار می‌شود.

مرتضی رشیدی معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: تلاش مدیریت شهری شهرداری اصفهان همواره این بوده که تسهیلگر مادی و معنوی موسسات مردم نهاد و سمن‌هایی که به صورت داوطلبانه فعالیت می‌کنند، باشد.

او اظهار داشت: در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی فراخوان‌هایی را اعلام می‌کنیم و به واسطه آن فراخوان از موسسات و سمن‌های مردم نهاد دعوت می‌کنیم تا در خلق رویداد‌ها در کنار مدیریت شهری قرار بگیرند و آن‌ها را به کمک‌های مادی و معنوی در رسیدن به اهدافشان هدایت می‌کنیم.

مرتضی رشیدی بیان کرد: یکی دیگر از وظایف معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان حمایت از مجموعه‌ها و سمن‌هایی است که در راستای تحقق اهداف و دغدغه‌های مدیریت شهری و برای زیست پذیر کردن شهر در تلاش هستند.

او  تصریح کرد: هدف این معاونت این است که سمن‌های هم موضوع را برای انجام کار داوطلبانه کنار هم قرار دهد و کارگروهی از آن‌ها برای انجام بهتر مسئولیت اجتماعیشان با حضور مسئولین تشکیل شود.

رشیدی با بیان اینکه با هر فعالیت داوطلبانه، همراهی می‌شود، گفت: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان تا کنون در مسئولیت پذیر کردن نهاد‌های مدنی موفق عمل کرده است، چون هر چه قدر شهروندان در فعالیت‌های داوطلبانه حضور و مشارکت بیشتری داشته باشند دغدغه آن‌ها برای رسیدن به شهری فعال و پویا و آرمانی بیشتر می‌شود.

او افزود: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در همین راستا همزمان با ۱۴ آذر روز جهانی داوطلب با همکاری هلال احمر استان اصفهان همایشی با عنوان "مهر بی منت"را با هدف ترویج و توسعه کار داوطلبانه در هنرسرای خورشید برگزار می‌کند.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این برنامه دو نفر از افرادی که فعالیت‌های خیرخواهانه و داوطلبانه زیادی در اصفهان انجام داده اند، سخنرانی می‌کنند، همچنین از مجموعه کتاب‌های نشر سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در حوزه کودک رونمایی خواهد شد.
 
انتهای پیام/ی
 
برچسب ها: شهرداری ، شهروندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.