بیش از ۱۵۱ هکتار از اراضی ملی بروجرد خلع ید شد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بروجرد گفت: بیش از ۱۵۱ هکتار از اراضی شهرستان که توسط متخلفان تصرف شده بود، خلع ید شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،امیر ثقلینی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بروجرد گفت: یکی از وظایف منابع طبیعی و آبخیزداری بروجرد برخورد با سودجویان و فرصت طلبان عرصه‌های ملی و طبیعی است که در این راستا با همکاری دستگاه قضایی اقداماتی انجام می‌شود.

او اضافه کرد: امسال ۱۵۱.۳ هکتار از اراضی ملی و طبیعی شهرستان بروجرد از دست متصرفان و سودجویان خلع ید شد و متاسفانه این افراد اقدام به تخریب و تصرف عرصه‌ها کرده بودند که خلع ید آن‌ها صورت گرفت.

ثقلینی از برخورد با دامداران فاقد پروانه چرای دام خبر داد و بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون با ۶۲ دامداری که بدون پروانه چرا اقدام به چرا در عرصه‌ها کرده بودند برخورد و پرونده تخلف تشکیل شده است.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری بروجرد اظهار داشت: همچنین در ۱۵۰ هکتار از اراضی حوزه زرشکه، کپه کاری و عملیات احیا و اصلاح مراتع انجام شده است.

او با اشاره به بیمه مراتع افزود: برای نخستین بار سه هزار و ۵۲۸ هکتار از مراتع شهرستان برای مقابله با خشکسالی، حریق و سایر حوادث دیگر بیمه شدند.

 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار