محموله ۶۰ کیلوگرمی تریاک به تهران نرسید

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری فردی خبر داد که قصد داشت ۶۰ کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک را به تهران منتقل کند.

محموله ۶۰ کیلوگرمی تریاک به تهران نرسیدبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: با دریافت گزارش مردمی مبنی بر اینکه فردی قصد دارد مقادیری مواد مخدر از استان‌ها جنوبی تهیه و با یک دستگاه اسکانیا به شهر تهران منتقل کند، بررسی موضوع در دستور کار تیم عملیات پایگاه سوم پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی عنوان کرد: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت: متهم محموله را در استان یزد بارگیری و از طریق محور‌های مواصلاتی جنوب تهران به شهر تهران منتقل خواهد شد که با هماهنگی‌های قضائی و اخذ نیابت قضائی تیمی از ماموران پایگاه سوم به استان یزد اعزام و مراقبت‌های ویژه پلیسی با همکاری پلیس استان یزد آغاز شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: مراقبت‌های ویژه ادامه داشت تا اینکه خودروی متهم ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز هشتم آذر ماه در محور مواصلاتی به استان یزد مشاهده شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در عملیاتی مشترک با پلیس استان یزد، خودروی متهم متوقف و راننده آن دستگیر شد، گفت: در بازرسی از خودروی متهم مقدار ۶۰ کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک که در اتاق راننده قرار داده شده بود، کشف شد.

سرهنگ بخشنده در ادامه با اعلام خبر دیگری مبنی بر دستگیری یک خرده فروش مواد مخدر و کشف ۶۸ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک و شیره تریاک در بطری‌های نوشابه و آب معدنی در توضیح این خبر، گفت: در پایش‌های اطلاعاتی مشخص شد که فردی به تازگی مقداری مواد مخدر تهیه و در محل سکونتش اقدام به توزیع آن می‌کند که ماموران پایگاه یکم پلیس مبارزه با مواد مخدر مسئولیت تحقیق در این خصوص را بر عهده گرفتند.

این مقام انتظامی با اشاره اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد که خبر صحت دارد، افزود: محل سکونت متهم تحت کنترل ماموران پایگاه یکم این پلیس در آمد و در نهایت با هماهنگی‌های قضائی خرده فروش محله تهران نو ساعت ۱۳:۳۰ ظهر روز نهم آذر ماه در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی افزود: از مخفیگاه متهم ۶۷ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک و یک کیلو شیره تریاک که در داخل بطری‌های نوشابه و آب معدنی بسته بندی شده بود کشف شد.

بخشنده با اشاره به اینکه در مجموع این ۲ عملیات مقدار ۱۲۸ کیلو و ۷۷۰ گرم تریاک و شیره تریاک کشف شده است، خاطر نشان کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی هر ۲ متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، مواد مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار