رونمایی از پوستر هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت

در جریان کارگاه توجیهی برگزاری هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت و در مراسمی با حضور میر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از پوستر این آزمون رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، در جریان کارگاه توجیهی برگزاری هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت و در مراسمی با حضور میر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از پوستر این آزمون رونمایی شد.
کارگاه توجیهی برگزاری هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت استان صبح چهارشنبه ۱۳ آذر ماه با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، رییس گروه قرآن و عترت این اداره کل و کارشناسان قرآنی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های تابعه برگزار و طی آن از پوستر این آزمون رونمایی گردید.

احمد حسین فتایی در این مراسم، ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد رییس و کارکنان گروه قرآن و عترت اداره کل، گفت: تعالی فعالیت‌های قرآنی یکی از مهمترین رسالت‌های ما در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان است.

او  افزود: هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت سوم بهمن ماه و همزمان با سراسر کشور در تمام شهرستان‌های استان برگزار می‌شود و بنا بر اعلام دفتر قرآن و عترت اداره کل، تاکنون نزدیک به ۸۰۰ قرآن آموز جهت شرکت در این آزمون، ثبت نام نموده اند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: با توجه به مشکلات و تنگنا‌های اقتصادی موجود در کشور و به تبع آن کاهش اعتبارات فرهنگی، هنری و همچنین قرآنی اداره کل نسبت به سال‌های گذشته، اما با تلاش مجموعه همکاران در گروه قرآن و عترت، برنامه‌ها و فعالیت‌های بسیار خوبی در این حوزه شکل گرفته که از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده است.

رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان نیز در این مراسم با اشاره به تغییر سیاست‌های معاونت قرآن و عترت وزارت در خصوص برگزاری آزمون سراسری قرآن و عترت، گفت: با توجه به تغییر رویکرد معاونت قرآن و عترت در خصوص برگزاری آزمون سراسری، نیاز بود که کارشناسان قرآنی ادارات شهرستان‌ها در جریان شیوه نامه جدید قرار گرفته تا کیفیت برگزاری این رویداد افزایش یابد.

منصور احمدی در پایان خاطر نشان ساخت: طی هفته گذشته، همین کارگاه را با حضور مدیران موسسات قرآنی استان و با همکاری اتحادیه موسسات مردمی قرآن و عترت و اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار نمودیم تا هماهنگی‌های لازم صورت گرفته و خللی در برگزاری این رویداد به وجود نیاید.

در ادامه‌ی این کارگاه شیوه نامه جدید برگزاری آزمون سراسری قرآن و عترت برای کارشناسان قرآنی شهرستان‌های تابعه تشریح شد.

انتهای پیام/ب

از پوستر هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت رونمایی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.