پایگاه امداد و نجات جاده‌ای بخش قره کهریز در شهرستان اراک افتتاح شد

پایگاه امداد جاده‌ای دینه کبود بخش قره کهریز در شهرستان اراک با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی و جمعی از مسئولین شهرستانی به بهره برداری رسید.

پایگاه امداد و نجات جاده‌ای بخش قره کهریز در شهرستان اراک افتتاح شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، پایگاه امداد جاده‌ای دینه کبود بخش قره کهریز در شهرستان اراک با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی به بهره برداری رسید.

مهدی زندیه وکیلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی در مراسم افتتاح این پایگاه گفت: مهمترین هدف از احداث و راه اندازی پایگاه های امداد جاده ای، حضور بموقع عوامل امدادی اورژانس و هلال احمر در صحنه های تصادفات و سوانح رانندگی در محورهای استان است.

زندیه وکیلی ضمن تاکید بر توسعه پایگاه های امداد جاده ای در سطح استان، افزود: حضور بموقع نیروهای امدادرسان در صحنه های تصادفات و حوادث رانندگی موجب رسیدگی به موقع به مجروحان و مصدمان و جلوگیری از بروز سایر مشکلاتی از قبیل قطع نخاع مصدومان یا خونریزی منجر به مرگ مجروحان می گردد.

او ادامه داد: باید تلاش کنیم که با ایمن سازی جاده ها و حضور پلیس ، از بروز حوادث رانندگی در محورهای استان پیش گیری کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی اضافه کرد: در اغلب موارد عامل انسانی از جمله سرعت غیرمجاز، خستگی و خواب آلودگی رانندگان موجب سوانح رانندگی می شود که در این مواقع وجود نیروهای اورژانس و هلال احمر در پایگاه های امداد جاده ای و حضور بموقع آنان در صحنه های تصادف، از افزایش صدمات و تلفات انسانی جلوگیری می نماید.

انتهای پیام/ ر

افتتاح پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در شهرستان اراک

برچسب ها: استانداری ، عمرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.