مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان غربی:

جای برگزاری رویداد‌های فرهنگی-گردشگری در بوکان خالی است

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: جای برگزاری رویداد‌های فرهنگی-گردشگری در بوکان بسیار خالی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، جلیل جباری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی در حاشیه‌ی دیدار با شهروندان بوکانی گفت: "جای برگزاری جشنواره و رویداد‌های فرهنگی-گردشگری در شهرستان بوکان بسیار خالی است. "

او افزود: از شهردار و فرماندار بوکان درخواست می‌کنم که بر اساس فرهنگ و تاریخ این شهرستان، طرح اجرای چند برنامه فرهنگی، تاریخی و گردشگری را تدوین کنند تا هر ساله اجرا شود.

جباری تصریح کرد: در حال حاضر جشنواره‌هایی همچون انگور در ارومیه، آفتابگردان و شمس در خوی و تخت سلیمان در تکاب برگزار می‌شود و لازم است که در بوکان نیز چنین رویداد‌هایی برگزار شود تا بوکان در سطح ملی مطرح شود.

رکود فعالیت‌های فرهنگی در بوکان، چند ماه قبل برای اولین بار از سوی خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی رسانه‌ای شد که واکنش‌های متفاوتی را به دنبال داشت.

لقمان خسروپور سرپرست فرمانداری بوکان مرداد ماه امسال در نشست هم اندیشی با خبرنگاران، رکود فعالیت‌های فرهنگی در این شهرستان را تائید کرد و عملکرد اداره ارشاد را ضعیف ارزیابی کرد.

همچنین منصور احمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد بوکان نیز، نبود اعتبار را دلیل رکود فعالیت‌های فرهنگی عنوان کرد و به خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه گفت که از جیب خودش برای این اداره هزینه می‌کند!

اما محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی شهریور ماه امسال در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، ، وجود رکود در فعالیت‌های فرهنگی را رد کرد و گفت: این حرف خودتان است!
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.