فتاحی: امیدوارم نتایج در مستطیل سبز رقم بخورد/ تیم‌های شهرستانی مظلوم واقع می‌شوند

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: مطمئن باشید با تمام قوا به مصاف استقلال در جام حذفی می‌رویم و امیدوارم نتیجه این بازی در مستطیل سبز رقم بخورد.  

رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی  جام حذفی و  تقابل این تیم اصفهانی برابر تیم استقلال اظهار کرد: قرعه کشی جام حذفی با حضور ۸ تیم در یک فضای پاک برگزار شد و مشکلی در این باره نبود. مسابقات جام حذفی همانند سایر بازی هاست و مطمئن باشید با تمام قوا به مصاف استقلال می‌رویم و امیدوارم نتیجه این بازی در مستطیل سبز رقم بخورد.  

فتاحی درباره اتفاقات رخ داده در بازی تیم سپاهان برابر تیم استقلال و اینکه از استقلالی‌ها شکایت می‌کنند، گفت: آن بازی تمام شد و تمرکزمان معطوف به بازی با نساجی مازندران است.

سرپرست سپاهان درباره بازی این تیم برابر تیم نساجی مازندران اظهار کرد: نساجی مازندران تیم خوبی است و مربی توانمندی دارد و به طور حتم بازیکنان ما با همه توان خود در این بازی حضور می‌یابند. به هر حال امیدوارم نتیجه خوبی در این بازی بدست آوریم و هوادارانمان را خوشحال کنیم.

رسانه ها مختص استقلال و پرسپولیس هستند  

او درباره اینکه تیم سپاهان از داوری متضرر شده است، گفت: بله به نقل از همه کارشناسان در ۲ بازی با سایپا و پارس جنوبی جم  ۴ امتیاز را به خاطر اشتباهات داوری از دست دادیم، اما تیم ما رسانه‌ای ندارد و همه رسانه‌ها مختص تیم‌های استقلال و پرسپولیس هستند. به هر حال تیم ما و سایر تیم‌های شهرستانی مظلوم واقع می‌شویم، اما بازیکنان ما با شرف بازی می‌کنند و انشالله هر چه قسمت باشد برای تیم ما رقم بخورد.  

فتاحی درباره محرومیت ۵ جلسه‌ای داور بازی سپاهان و استقلال  و اینکه اظهارات انصاری فرد مدیرعامل پرسپولیس باعث نمی‌شود داوری به ضرر سایر تیم‌ها باشد، گفت: من نظری در این باره ندارم و صحبتی هم نمی‌کنم چرا که تیم ما در یک فضای آرام کار می‌کند و فکر و ذکرمان بازی‌های پیش رو است.  

او درباره مصدومان و محرومان تیم سپاهان برای بازی با نساجی مازندران گفت: سید محمد حسینی به علت مصدومیت و سجاد شهباززاده به دلیل محرومیت نمی‌توانند تیم ما در این بازی همراهی کنند، اما مابقی بازیکنان سالم هستند و مشکلی برای بازی کردن ندارند.  

سرپرست سپاهان درباره اظهارات قلعه نویی مبنی بر اینکه زمین ورزشگاه نقش جهان باعث مصدومیت بازیکنان می‌شود، بیان کرد: تابش مدیرعامل باشگاه درباره وضعیت زمین نقش جهان باید صحبت کند، اما تا جایی که اطلاع دارم کار‌هایی برای رفع مشکلات این زمین انجام می‌شود.


 بیشتر بخوانید: استقلال میزبان سپاهان شد/ پرسپولیس به مصاف حریف لیگ یکی می‌رود


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار