کشف ۴۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال از یک کارگاه درشهرستان اراک

در عملیات ماموران انتظامی شهرستان اراک، ۴۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۸ میلیارد ریال از یک کارگاه در اطراف این شهرستان کشف شد.

کشف ۴۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال از یک کارگاه درشهرستان اراکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،سرهنگ مفخمی شهرستانی، فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف ۴۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال از یک کارگاه در شهرستان اراک خبرداد و گفت: در اجرای طرح برخورد با قاچاق و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال، مأموران کلانتری ۲۰ امیرکبیر در تحقیقاتی از فعالیت غیرمجاز دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در کارگاهی در اطراف شهرستان مطلع شدند و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او اظهار داشت: در مراحل تحقیقات پلیس، این کارگاه شناسایی و در بازرسی از آن، تعداد ۴۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به این که برابر نظر کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، ارزش دستگاه‌های مکشوفه، ۸ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: فرد دستگیر شده در این عملیات به همراه پرونده تشکیل شده برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ ر

۴۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۸ میلیارد ریال در شهرستان اراک کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.