به حداقل رسیدن آمادگی و تامین زیر ساخت‌ها و آموزش‌های صحیح ازسوی دستگاه‌ها

استاندار کرمانشاه گفت: آمادگی و تامین زیر ساخت‌ها و آموزش‌های صحیح ازسوی دستگاه‌های مرتبط میتواند تلفات را در حوادث به حداقل برساند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،بازوند استاندار کرمانشاه گفت : داوطلبان جمعیت هلال احمر در جریان زلزله آبان ماه سال ۹۶ با از خود گذشتگی به کمک آسیب دیدگان شتافتند که این امر قابل تقدیر است.

او گفت : با توجه به اینکه کشور ما ایران جز ۱۰ کشور حادثه خیز در حوادث طبیعی است افزود: آمادگی و تامین زیر ساخت‌ها و آموزش‌های صحیح ازسوی دستگاه‌های مرتبط میتواند تلفات را به حداقل برساند

او گفت: فراهم کردن امکانات و تجهیزات لازم و ایجاد انگیزه در میان داوطلبان جمعیت هلال احمر باید مورد توجه قرار گیرد.

امیر سرتیپ نوری عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر کشور کار داوطلبی را کاری ارزشمند و مهم عنوان کرد و افزود: حفظ جایگاه و شان داوطلبان از اهمیت بسیار بالایی قرار دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

او گفت: جمعیت هلال احمر یک سازمان بشردوستانه و به دور از سیاست است و وظیفه اصلی این سازمان کمک به حادثه دیدگان حوادث است.

عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر کشور گفت: داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در حوادث اخیر علمکرد قابل قبولی داشتند که از همه این بزرگواران تقدیر و تشکر میکنم

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه به فعالیت ۱۰ هزار داوطلب در جمعیت هلال احمر اشاره کرد و گفت:این افراد در حوزه‌های حمایتی، معیشتی، خدماتی و درمانی و ویزیت رایگان به مردم خدمات ارائه میکنند.

معتمدی گفت: بعد از سیل فروردین ماه امسال ۵۵۰ پک لوازم خانگی در میان آسیب دیدگان توزیع شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: علاقمندان و صاحبان حرفه میتوانند برای عضویت در جمعیت هلال احمر به شعب استانی و شهرستانی مراجعه کنند .

 

 

انتهای پیام/د

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار