کعبی: سایپا تیم خوبی نشان داد/ همه به دنبال منافع تیم ملی فوتبال ایران هستیم

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: همه به دنبال منافع تیم ملی فوتبال ایران هستیم. برای من فرقی ندارد، چه مربی ایرانی چه خارجی باشد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین کعبی مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از دیدار با سایپا اظهار داشت: سایپا تیم قوی و خوبی است؛ خدا را شکر در این بازی یک امتیاز کسب کردیم.

او در ادامه افزود: در رده چهارم جدول قرار داریم و امیدواریم بتوانیم خودمان را برای بازی‌های هفته‌ی آینده آماده کنیم، چون بازی‌های خیلی سختی در پیش داریم.

کعبی در واکنش به اخبار منتشر شده درباره‌ی احتمال فسخ قرارداد ویلموتس بیان کرد: همه به دنبال منافع تیم ملی فوتبال ایران هستیم. برای من فرقی ندارد، چه مربی ایرانی چه خارجی باشد. صد در صد باید منافع تیم ملی را در نظر بگیریم. باید در نظر داشت که همه‌ی مردم ایران تمام فکر و دیدشان مقدماتی جام جهانی و مسابقات آسیایی است. فقط دوست داریم مردم را در ورزشگاه آزادی خوشحال ببینیم و از بازی تیم ملی کشورشان لذت ببرند.


بیشتر بخوانید: به شدت یک اردنگی نه، اما به عنوان مدیر یک باشگاه نمی‌توانم تحمل کنم کسی اینگونه با احساسات مردم بازی کند


مربی فولاد ادامه داد: بهتر است کارشناسان و فدراسیون نظر بدهند، چرا که آن‌ها این مربی را انتخاب کرده اند. به عنوان بازیکن سابق که سمت مربیگری آمده ام برای خودم زود می‌دانم که در این باره اظهار نظر کنم. قبول داریم که ویلموتس نتایج خوبی نگرفته است.

حسین کعبی تصریح کرد: با بازی‌هایی که این مدت انجام دادیم، کسی از تیم ملی رضایت ندارد. نمی‌توانیم خودمان را با تیم‌های قطر یا امارات مقایسه کنیم، چون توقعات در جام جهانی و جام ملت‌های آسیا از ایران بالا رفته است. امیدواریم فردی را انتخاب کنند که به تیم ملی ایران و فوتبال ایران کمک کند.

انتهای پیام/

صحبت های کعبی پس از دیدار با سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار