استقبال بی سابقه از افتتاحیه المپیک زمستانی جوانان

بلیت‌های مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک زمستانی جوانان ۲۰۲۰ سوئیس در ۲ ساعت به فروش رسید.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، یان لوگان، مدیر اجرایی کمیته برگزاری بازی‌های المپیک زمستانی جوانان ۲۰۲۰ لوزان سوئیس، فاش کرد که بلیت های مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک زمستانی جوانان ماه آینده، طی ۲ ساعت به فروش رسیده است.

برگزارکنندگان این بازی‌ها بلیت های این مراسم برای اجرا در سالن وائودویس آرنا تازه ساخته شده، که دارای ظرفیت ۸۰۰۰ نفر است، در تاریخ ۲۱ نوامبر به فروش رساندند.

قیمت بلیت ها از ۵۵ یورو تا ۶۰ یورو متغیر بود، در حالی که بلیت های خانوادگی نیز موجود بود.
لوگان گفت که برگزارکنندگان از ساختار قیمت گذاری خود راضی بودند و ادعا می‌کنند بلیت خیلی گران نبوده و هزینه‌ها مطابق با سایر برنامه‌های مهم برگزار شده در پایتخت المپیک است.

صندلی‌های مربوط به مسابقات داخل سالن در لوزان از جمله هاکی روی یخ، اسکیت هنری و اسکیت مسافت کوتاه برای همه تماشاگران رایگان است.

رئیس لوزان ۲۰۲۰ ادعا کرد که تاکنون ۷۰ هزار دانش آموز محلی برای دریافت بلیت مجانی ثبت نام کرده اند. برای ورزش‌های خارج از سالن از جمله در لوس توفس فرانسه و سنت موریتز به همه طرفداران سرویس رایگان داده می‌شود. لوزان ۲۰۲۰ نیز از شعار رسمی خود برای بازی‌های المپیک زمستانی جوانان با عنوان «اکنون شروع کن» پرده برداری کرد. المپیک زمستانی جوانان با مراسم افتتاحیه در ۹ ژانویه آغاز می‌شود و در ۲۲ ژانویه به پایان می‌رسد.

پیش بینی می‌شود حدود ۱۸۸۰ ورزشکار از ۷۰ کشور جهان در این بازی‌ها  باهم به رقابت بپردازند.


بیشتر بخوانید: محرومیت روسیه از یورو و المپیک ۲۰۲۰ افزایش یافت


انتهای پیام/

فروش بلیت افتتاحیه المپیک جوانان در ۲ ساعت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار