ثبت نام ۲۶ نفر در حوزه‌های چهارگانه انتخابیه استان یزد در بهارستان

رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: در چهارمین روز از ثبت نام، ۲۶ نفر برای تصدی کرسی‌های نمایندگی حوزه‌های چهارگانه انتخابیه استان یزد در مجلس شورای اسلامی، ثبت نام کردند.

 احمد ترحمی رئیس ستاد انتخابات استان یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،گفت: در چهارمین روز از آغاز ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۲۶ نفر برای تصدی کرسی‌های نمایندگی در حوزه‌های چهارگانه استان یزد ثبت نام کردند.

او افزود: از این تعداد ۱۵نفر در حوزه انتخابیه یزد اشکذر، پنج نفر در حوزه انتخابیه مهریز و بافق و ابرکوه و خاتم و بهاباد، چهار نفر در حوزه انتخابیه اردکان و دو نفر در حوزه انتخابیه پیر و و تفت ثبت نام کردند.

ترحمی ادامه داد: سیاست راهبردی وزارت کشور حول چهار محور سلامت انتخابات، قانونمداری، امنیت و مشارکت حداکثری است که برای تحقق این چهار محور تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد اضافه کرد: سه محور سلامت، قانونمداری و امنیت انتخابات به عنوان وظایف اصلی ستاد انتخابات است و کلیت آن با نظارت وزارت کشور انجام می‌شود و با ساز و کارها، ابلاغ وظایف و تمهیدات انجام شده، برگزاری انتخاباتی با سلامت و امنیت کامل و در چارچوب قوانین و مقررات را تضمین می‌کنیم.

او با بیان اینکه ما به عنوان مجری انتخابات، متولی حضور حداکثری مردم در انتخابات نیستیم، گفت: بخشی از مشارکت حداکثری مردم با کاندیداتوری افرادی از سلایق و گرایش‌هایی که در چارچوب نظام و قانون اساسی فعالیت می‌کنند، تحقق می‌یابد.

انتهای پیام/ی

۲۶ نفراز داوطلبان انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه استان یزد ثبت نام کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار