بسته اخبار حوادث ۱۳ آذر ماه ۹۸؛

دستگیری ۴ سارق مسلح در سیستان وبلوچستان / برق جان جوان ۲۴ ساله را گرفت

مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۱۳ آذر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۴ سارق مسلح در سیستان وبلوچستان / دستگیری مالخر حرفه ای در زابلجانشین فرماندهی انتظامی شهرستان زابل از دستگیری مالخر حرفه ای و کشف 350 میلیون ریال اموال مسروقه از یک انبار ضایعات خبر داد. سرهنگبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مهمترین حوادث امروزچهارشنبه ۱۳ آذر ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۴ سارق مسلح  با ۴ فقره سرقت

با تلاش پلیس آگاهی ۴ نفر از عاملان سرقت‌های مسلحانه و به عنف در شهر‌های ایرانشهر، نیکشهر و چابهار دستگیر و ۴ فقره سرقت کشف شد.

سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  گفت: پلیس آگاهی با همکاری دیگر رده‌های عملیاتی سطح استان در بررسی پرونده‌های سرقت‌های مسلحانه ۴ نفر از عاملان سرقت‌های مسلحانه و به عنف را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند.

او  افزود: در این راستا ماموران انتظامی شهرستان‌های ایرانشهر، نیکشهر و چابهار با هماهنگی‌های قضائی طی سه روز گذشته این سارقان مسلح را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها چند قبضه چاقو و قمه کشف کردند.

سردار قنبری بیان داشت:در این رابطه یک دستگاه خودرو پژو پارس، یک دستگاه موتورسیکلت، ۲ دستگاه تلفن همراه سرقت شده کشف و به مالباختگان تحویل شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متهمان در بازجوئی‌های به عمل آمده به یک فقره سرقت به عنف موتورسیکلت، یک فقره سرقت به عنف خودرو، ۲ فقره سرقت به عنف تلفن همراه اعتراف کردند.

او با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی خاطر نشان کرد: پلیس سیستان و بلوچستان بر تداوم اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی بویژه در برخورد با جرایم خشن و سرقت‌های مسلحانه برای افزایش رفاه اجتماعی شهروندان با حداکثر توان خود ادامه خواهد داد و از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

دستگیری مالخر حرفه‌ای با ۳۵۰ میلیون ریال اموال مسروقه

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان زابل از دستگیری مالخر حرفه‌ای و کشف ۳۵۰ میلیون ریال اموال مسروقه از یک انبار ضایعات خبر داد.

سرهنگ غلامرضا میرشکاری گفت: با کسب خبری مبنی دپو مقادیری زیادی اموال مسروقه در یک انبار ضایعاتی در حاشیه شهر زابل موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری ۱۳ این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۳ این انبار ضایعات را به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند و مشخص شد گرداننده محل که مردی جوان است اقدام به خرید اموال مسروقه می‌کند.

سرهنگ میرشکاری تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از هماهنگی قضائی روز گذشته در اقدامی ضربتی وارد عمل شدند و ضمن دستگیری گرداننده محل و در بازرسی از محل مقادیری زیادی اموال مسروقه شامل آهن آلات، لامپ‌های معابر عمومی اداره برق، ۵ عددپیک نیک، ۲ توپ فنس فلزی، ۱ عددکفکش، ۴۰۰ متر سیم و کابل وبرق، ۱ عدد گریبکس خودرو، ۲ عددفرغون، ۱۲ عدد شاخه لوله آب کشاورزی، ۱۵۰ مترکابل برق فشارقوی و مقادیری آچار آلات خودرو مسروقه به ارزش تقریبی ۳۵۰ میلیون ریال کشف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان زابل خاطر نشان کرد: با هماهنگی قضائی انبار ضایعات پلمپ و تحقیقات از متهم ۳۹ ساله برای دستگیری سارقان اموال مسروقه و کشف دیگر جرائم احتمالی ادامه دارد.

۲۴ تن روغن خوراکی قاچاق به مقصد نرسید

با هوشیاری ماموران ایستگاه بازرسی "گشت" شهرستان "سراوان" کامیون حامل ۲۴ تن روغن خوراکی قاچاق قبل از رسیدن به مقصد شناسایی و توقیف شد.

سرهنگ احمد آذرکیش ، فرمانده انتظامی سراوان  گفت:مأموران ایستگاه بازرسی "گشت" این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور "خاش-سراوان" به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک شده و آن را برای بازرسی بیشتر متوقف کردند.

او  افزود: مأموران این فرماندهی در بازرسی از این خودرو که از "گرگان" به مقصد "جالق" بارگیری شده بود، ۲۴ تن روغن مایع قاچاق کشف کردند.

سرهنگ آذرکیش با اشاره به اینکه ارزش این محموله توسط کارشناسان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده، تصریح کرد: کامیون توقیف و فرد متخلف پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شد.

کشف ۲۵ تن سیمان قاچاق در "چابهار"

فرمانده انتظامی شهرستان "چابهار" از توقیف یک دستگاه تریلی کشنده با ۲۶ تن سیمان قاچاق خبر داد.

سرهنگ حیدرعلی کیخای مقدم  گفت: مأموران ایست و بازرسی " شهید یدالهی " این فرماندهی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در مسیر "چابهار به جکیگور" به یک دستگاه کامیون ولوو کشنده مشکوک شدند.

او  ادامه داد: مأموران در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۲۶ تن سیمان قاچاق را به ارزش ۶۰ میلیون ریال که فاقد هرگونه مجوز گمرکی بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار با اشاره به توقیف تریلی خاطر نشان کرد: راننده متخلف پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شد.

کشف ۱۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در " دلگان "

فرمانده انتظامی شهرستان دلگان از کشف ۱۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در بازرسی از یک دستگاه تریلی خبر داد.

سرهنگ  غلامرضا نورا گفت: ماموران انتظامی این فرماندهی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور "چاهشور - ایرانشهر" به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و با استفاده از علائم هشدار دهنده آن را متوقف کردند.

او بیان کرد: ماموران انتظامی پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن ۱۱ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع " گازوئیل " کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلگان با اشاره به توقیف خودرو کامیون خاطر نشان کرد: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می‌شود و مقابله با آن یکی از اولویت‌های کاری پلیس به شمار می‌رود.

پلمپ ۱۱ واحد صنفی متخلف در "چابهار"

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از پلمپ ۱۱ واحد صنفی متخلف در اجرای ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.

سرهنگ حیدر علی کیخا مقدم  فرمانده انتظامی شهرستان چابهار گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و جلوگیری از بروز تخلفات و جرایم صنفی طرح کنترل و نظارت بر واحد‌های صنفی و اماکن عمومی این شهرستان توسط پلیس امنیت عمومی این فرماندهی اجرا شد.

او بیان داشت: در همین راستا مأموران نظارت بر اماکن عمومی پلیس در هفته گذشته از ۱۶۴ واحد صنفی در سطح حوزه استحفاظی بازدید و نسبت به توجیه، ارشاد و آگاه سازی متصدیان واحد‌ها در محل اقدام کردند.

سرهنگ کیخا مقدم تصریح کرد: در این راستا ماموران این فرماندهی برای ۳۷ اخطاریه پلمپ و ۱۱ واحد صنفی نیز به علت داشتن برخی تخلفات صنفی پلمپ شد.

سرهنگ کیخا مقدم خاطر نشان کرد: پلیس با هدف مبارزه با مظاهر علنی فساد و کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی اقدامات کنترلی و نظارتی خود را بر واحد‌های صنفی تشدید خواهد نمود و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحد‌های صنفی، مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار