رئیس ستاد انتخابات استان یزد خبر داد؛

نام نویسی بیش از ۷۰ نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان یزد

رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: از روز ابتدایی ثبت نام تاکنون بیش از ۷۰ نفر برای نمایندگی چهار حوزه انتخابیه استان یزد نام نویسی کردند.

 احمد ترحمی رئیس ستاد انتخابات استان یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،گفت: از روز ابتدایی ثبت نام تاکنون یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۷۲ نفر برای نمایندگی چهار حوزه انتخابیه استان یزد نام نویسی کردند.

او افزود: از این تعداد ۴۱ نفر برای حوزه انتخابیه یزد و اشکذر، ۱۰ نفر برای حوزه انتخابیه تفت و میبد ثبت نام کرده اند.

ترحمی با بیان اینکه در بین داوطلبان ثبت نام دو نفر روحانی و سه نفر خانم هستند، اضافه کرد: هشتاد درصد نامزد‌های انتخاباتی این دوره در رده سنی بین ۳۰تا ۴۵ سال قرار دارند.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد اظهارداشت: سیاست راهبردی وزارت کشور حول چهار محور سلامت انتخابات، قانونمداری، امنیت و مشارکت حداکثری است که برای تحقق این چهار محور تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم.

او اضافه کرد: سه محور سلامت، قانونمداری و امنیت انتخابات به عنوان وظایف اصلی ستاد انتخابات است و کلیت آن با نظارت وزارت کشور انجام می‌شود و با ساز و کارها، ابلاغ وظایف و تمهیدات انجام شده، برگزاری انتخاباتی با سلامت و امنیت کامل و در چارچوب قوانین و مقررات را تضمین می‌کنیم.

ترحمی با بیان اینکه ما به عنوان مجری انتخابات، متولی حضور حداکثری مردم در انتخابات نیستیم، گفت: بخشی از مشارکت حداکثری مردم با کاندیداتوری افرادی از سلایق و گرایش‌هایی که در چارچوب نظام و قانون اساسی فعالیت می‌کنند، تحقق می‌یابد.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد ادامه داد: ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا روز ۱۶ آذرماه ادامه دارد.

انتهای پیام/ی

بیش از ۷۰ نفر یزدی برای انتخابات  مجلس ثبت نام کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار