بسته اخبار حوادث امروز ۱۴ آذر ۹۸؛

کشف چوب جنگلی قاچاق در نور/ کشف مواد مخدر در ساری

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز پنجشنبه ۱۴ آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز پنجشنبه ۱۴ آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در شهرستان نور

سرهنگ محمد زمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان نور، گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز به خصوص مبارزه با قاچاق چوب و فرآورده‌های جنگلی، ماموران انتظامی این فرماندهی در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی با چند دستگاه خودرو در امر قطع درختان و قاچاق چوب آلات جنگلی فعالیت می‌کنند، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: با رصد و شناسایی متهمان به قاچاق چوب ماموران انتظامی این فرماندهی با هماهنگی مرجع قضائی و همکاری ماموران منابع طبیعی، سه دستگاه خودرو وانت نسیان، حامل چوب آلات جنگلی را شناسایی و رد اقدامی غافلگیرانه توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: ماموران در بازرسی از خودرو‌ها موفق شدند، ۵ تن و ۵۰۰ کیلو گرم انواع چوب آلات جنگلی قاچاق را از متهمن کشف کنند.

او افزود: ارزش ریالی چوب آلات مکشوفه براساس نظریه کارشناسان بیش از ۱۵۰ میلیون ریال برآورد شده که در این ارتباط دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۳ کیلو گرم موادمخدر از نوع تریاک در ساری

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر توسط یک قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان ساری، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران انتظامی بخش چهاردانگه با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ صفر پورگفت: پس هماهنگی قضائی متهم دستگیر و در بازرسی از منزل وی ۳ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار