اعطای درجه برتر به کارگاه‌های فعال صنایع‌دستی در خراسان شمالی

معاون صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت: ساماندهی و ارزیابی کارگاه‌های صنایع‌دستی با هدف شناسایی کارگاه‌های دارای استاندارد و اعطای درجه برتر به آن‌ها در سال جاری انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، علی عابدی معاون صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت: طرح درجه‌بندی کارگاه‌های صنایع‌دستی امسال برای ۱۵ کارگاه اجرا و شاخص‌های کیفی تولیدات صنایع‌دستی ارزیابی می‌شود.

عابدی افزود: تا پارسال ۵۰ کارگاه صنایع‌دستی استان مورد ارزیابی قرار گرفتند که از این تعداد ۱۶ کارگاه منتخب و موفق به دریافت درجه برتر شدند.

او شناسایی کارگاه‌های فعال و موفق صنایع‌دستی در نقاط مختلف استان را از نتایج درجه‌بندی کارگاه‌ها برشمرد و گفت: از این طریق می‌توانیم کارگاه‌هایی را که تولیدات سطح بالایی دارند و نسبت به توسعه فعالیت خود نوآوری می‌کنند، شناسایی و در برنامه‌های بازرگانی از آن‌ها حمایت کنیم.

معاون صنایع‌دستی خراسان شمالی با بیان اینکه کارگاه‌های انتخاب‌شده برای تأیید نهایی به واحد حمایت از تولید معاونت صنایع‌دستی کشور معرفی خواهند شد، اظهار کرد: اجرای این برنامه باعث ترویج نوآوری در تولیدات صنایع‌دستی و بهبود طراحی و عرضه محصولات خواهد شد.

انتهای پیام/ ر

اعطای درجه برتر به کارگاه‌های فعال صنایع‌دستی در خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.