معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران مطرح کرد؛

بررسی پیوست اجتماعی طرح کنترل آلودگی هوا

جوادی یگانه گفت: ما در مدیریت شهری بر روی پیوست‌های اجتماعی طرح کنترل آلودگی هوا به صورت جدی کار می‌کنیم.

بررسی پیوست اجتماعی طرح کنترل آلودگی هوابه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا جوادی یگانه معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در بازدید از پروژه‌های زیرگذر گیشا و استاد معین، با تأکید بر اینکه تمام پروژه‌های فنی شهرداری تهران دارای پیوست اجتماعی است، گفت: بر اساس مصوبه شورای شهر تهران تمام پروژه‌های فنی شهرداری تهران باید ارزیابی تأثیر اجتماعی داشته باشند، لذا انجام ارزیابی تأثیر می‌تواند ما را به نتایج مطلوبی برساند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه باید ذره ذره زندگی مردم بهتر شود، افزود: یکی از اقدام‌های مناسب مدیریت شهری با احداث این زیرگذر کاهش ۱۵ دقیقه‌ای زمان تردد و ترافیک است.

جوادی یگانه ادامه داد: پروژه زیرگذر گیشا و استاد معین نیز ارزیابی‌های اجتماعی، زیست محیطی و اقتصادی را دارد و در مورد زیرگذر استاد معین باید بگویم به دلیل آن که این پروژه قدیمی‌تر از زیرگذر گیشا است، پیوست فرهنگی و اجتماعی آن در گذشته تهیه شده است.

او در توضیح ایجاد پلازا بر روی زیرگذر گیشا، گفت: موضوع پلازای زیرگذر گیشا در دو حوزه معماری و سازمان زیباسازی شهرداری تهران بررسی و پس از انجام نظرسنجی‌ها اجرا می‌شود و باید به شهروندان بگویم پرسش‌نامه‌هایی تهیه شده است و بر اساس سوال‌های تلفنی نظر شهروندان را در حوزه بهبود شرایط در محله گیشا را جویا می‌شویم.


بیشتر بخوانید: دست و پنجه نرم کردن ۴۰ ساله محله گیشا با ترافیک/ صبوری: به دنبال بازگرداندن آرامش به محله گیشا هستیم


معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که آیا در شهرداری تهران پروژه‌ای وجود دارد که به دلیل نداشتن پیوست فرهنگی و اجتماعی از ادامه عملیات آن جلوگیری شود، گفت: در پایتخت پروژه‌های زیادی در حال اجراست، اما پروژه‌ای نداریم که به دلیل نداشتن پیوست فرهنگی و اجتماعی متوقف شده باشد.

جوادی یگانه با اشاره به صرف زمان بیش از ۵ سال برای احداث زیرگذر استاد معین، گفت: به دلیل ساخت یک پل نباید زندگی مردم ۵ سال مختل شود و رویکرد شهرداری تهران این است که شهر را از خودرو بگیرد و به عابران تحویل دهد.

او با اشاره به اجرای طرح کاهش آلودگی هوا، گفت: ما بر روی پیوست‌های اجتماعی طرح کنترل کاهش آلودگی هوا بررسی‌های بسیاری انجام دادیم و به صورت جدی پیگیر برخی از پیوست‌های آن هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار