بازگشت هندبال همدان به لیگ برتر

ورزش هندبال همدان گفت: هندبال استان پس از چهار سال دوری از رقابت‌ های لیگ کشور به این عرصه از مسابقات‌ ها بازگشت.

هندبال همدان پس از چهار سال به لیگ کشور بازگشتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، هندبال همدان چهار سال قبل تحت عنوان پاس به لیگ دسته برتر کشور گام نهاد، اما مشکلات مالی سبب شد تا در نهایت منحل شود.

در آن دوره تیم پاس در حالیکه با کمترین بودجه بین تیم‌های شرکت کننده راهی لیگ برتر شده بود، حمایت لازم صورت نگرفت تا در نهایت کناره گیری کند.

حالا پس از چهار سال هندبال همدان بار دیگر راهی لیگ شده و این بار قرار است در دسته یک کشور با حریفان خود دیدار کند.

فصل جدید مسابقات لیگ دسته یک هندبال کشور با حضور ۱۷ تیم از هفته گذشته آغاز شده است، اما همدان با قرعه استراحت روبه رو بود.

در این رقابت‌ها شانزده تیم هیات‌های هندبال کرمانشاه، خرم آباد، کاشان، مریوان، ماهشهر، بوشهر، پرواز هوانیروز اصفهان، زاهدان، همدان، میناب، کیمیا کاشت کردستان، پرسپولیس بهبهان، نفت امیدیه، سامنات تهران، مهران قم، قنات زارچ و خراسان رضوی حضور دارند.
تیم همدان در گروه چهارم این مسابقات با تیم‌های خرم آباد، مریوان، کرمانشاه و کیمیا کاشت کردستان هم گروه است.

همدانی‌ها فردا در نخستین دیدار خود در فصل جدید لیگ یک به مصاف هیات هندبال مریوان می‌روند. این دیدار فردا جمعه و از ساعت ۱۶ به میزبانی مریوان برگزار می‌شود.

مهدی اسفندیاری صالح، رئیس هیات هندبال همدان گفت: تیم ما از ترکیب بازیکنان مستعد بومی تشکیل شده و به دنبال درخشش در این عرصه از مسابقات هستیم.

او افزود: خوشحالیم که پس از سال‌ها بازهم شاهد حضور تیمی از استان همدان در عرصه لیگ کشور هستیم و به طور قطع با ظرفیت موجود می‌توانیم نتایج درخشانی کسب کنیم.

رئیس هیات هندبال همدان بیان کرد: همدان سرشار از استعداد‌های هندبال است که برای کسب تجربه بیشتر و نیز نمایش توانمندی‌های خود باید در لیگ شرکت کنند.

اسفندیاری صالح ادامه داد: سطح رقابت در لیگ دسته یک کشور نیز کمتر از لیگ برتر نیست و تیم‌ها با تمام قدرت در این مسابقات حضور یافته اند.

او هدف تیم همدان را در مرحله نخست صعود از گروه مقدماتی دانست و گفت: باید برای هر مرحله از مسابقات برنامه ریزی مدون داشته باشیم.

انتهای پیام/ب

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.