دستگیری ۴ سارق و کشف ۸ فقره سرقت در ابهر

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از دستگیری ۴ سارق و کشف ۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

دستگیری ۴ سارق و کشف ۸ فقره سرقت در ابهربه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ محمد مهدی خانی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ابهر گفت: در پی وقوع سرقت خودرو و اماکن خصوصی در سطح شهرستان به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی صحنه‌های سرقت و فعال نمودن گشت‌های محسوس و نامحسوس ۴ سارق با هویت معلوم شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و جهت بررسی بیشتر به یگان انتظامی انتقال داده شدند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ابهر در ادامه اظهار داشت:  در تحقیقات به عمل آمده، سارقان به ۸ فقره سرقت اعتراف که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حفاظ و قفل هوشمند ضد دیلم
۱۶:۰۷ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
قفل هوشمند ضد دیلم گاردمن نصب باشه، هیچ راهی برای سارقین نمیمونه جز اینکه درب را بترکونن. هزار بار هم به مردم گفتیم که برای مثال وقتی درب آکاردئونی میذارن و بهش قفلهای کتابی میزنن، حتی اگر به صورت محال فرض کنیم که اون قفل واقعا ضد همه چیز باشه و سارقین نتونن بشکننش یا ببرنش یا بازش کنند که بازم میگیم اینا همه رویاست ولی حتی اگر فرض کنیم که همچین قفل کتابی باشه، خوب اون جاقفلیها که قفلهای کتابی بهش زده میشن که ضد برش، ضد اسید، ضد شکستن، ضد دیلم، ضد انبر قفلی، ضد پیچگوشتی و ضد هزار چیز دیگه نیستن، پس سارقین به راحتی جاقفلیها را تخریب میکنند.

دربهایی هم که تحت عنوان ضد سرقت معرفی میشن دقیقا مثل همون حفاظهای آکاردئونی هستند چون هیچ سارقی نمیره کل درب را با فرز ببره وقتی میتونه به راحتی و بدون هیچ صدایی، قفلهای روی درب را با پیچگوشتی یا دیلم تخریب کنه و تمام.

پس قفل فقط قفل هوشمند ضد دیلم که بدون هیچ اما و اگری تمام روشهای ورود سارقین از دربهای ورودی را غیر ممکن میکنه.