خط کشی و ایمن سازی ۷۸ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی بیله سوار

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان بیله سوار گفت: ۷۸ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی بیله سوار خط کشی و ایمن سازی شده است.

ضیاء فکری، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان بیله سوار ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،با بیان اینکه ارتقای ایمنی راه‌ها از اولویت‌های مهم راهداری شهرستان بیله سوار است افزود: در ۸ ماهه نخست امسال راهداران شهرستان بیله سوار ۷۸ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی این شهرستان را خط کشی و ایمن سازی کرده اند.

او از بکارگیری هزار و ۳۹۰ تن آسفالت سرد و گرم جهت لکه گیری محور‌های مواصلاتی این شهرستان توسط راهداران خبر داد و تصریح کرد: از این مقدار ۷ هزار مترمربع لکه گیری در محور بیله سوار- پارس آباد، ۱۵ هزار و ۵۰۰ متر مربع روکش آسفالت در محور گرمی – بیله سوار، ۱۶ هزار متر مربع لکه گیری و روکش آسفالت در محور انجیرلو – سموکلو حد فاصل روستای قیز قلعه سی تا مسجدلو بطول دو کیلومتر انجام و همچنین ۳ کیلومتر از حدفاصل محور قشلاق عینی تا اجاق قشلاقی را بهسازی کرده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان بیله سوار تسطیح، رگلاژو قنوزنی بیش از هزار کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی، روستایی، خاکی و شنی این شهرستان را در مدت یادشده یادآور شد و تصریح کرد: در جهت حذف نقاط حادثه خیز و افزایش ایمنی محور‌ها راهداران پرتلاش این شهرستان ۶ هزار و ۵۰۰ متر مکعب خاکبرداری انجام داده اند.

فکری رنگ آمیزی ۶۱۴ متر از سرعت کاه ها، جلوگیری از ۵۳ مورد تجاوز به حریم راه‌ها و ساخت و ساز غیر مجاز و همچنین نصب چراغ چشمک زن در محور‌های مواصلاتی را از اقدامات مهم راهداری شهرستان بیله سوار در ۸ ماهه گذشته برشمرد و گفت: از ابتدای امسال راهداران ۱۶۷ عدد تابلوی انتظامی و ۸۳ متر مربع تابلو‌های اطلاعاتی و هشداری جدید را در محور‌های مواصلاتی بیله سوار نصب کردند.

او گفت: در جهت حمایت از رانندگان پرتلاش هزار و ۵۶۸ حلقه لاستیک سهمیه به نرخ دولتی دربین رانندگان این شهرستان توزیع شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.