سامانه هوشمند «مدیریت ارتباط نیرو‌های مسلح» رونمایی شد

سامانه هوشمند مدیریت ارتباط با نیرو‌های مسلح در بازدید رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح از نمایشگاه دستاور‌دهای دفاعی سازمان صنایع دفاع رونمایی شد.

سامانه هوشمند «مدیریت ارتباط نیرو‌های مسلح» رونمایی شدبه گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  نخستین سامانه هوشمند مدیریت ارتباط با نیرو‌های مسلح با حضور سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در سازمان صنایع دفاع وزارت دفاع رونمایی شد.

این سامانه مشتمل بر چهار زیرسامانه است که در بستر امن اطلاعاتی نیرو‌های مسلح، موضوعات مرتبط با تجهیزات نظامی و دفاعی را طی فرایندی هوشمند از سطح نیرو‌های عمل کننده و حوزه‌های عملیاتی نیرو‌های مسلح با حوزه «آماد» و از حوزه «آماد» با سازمان صنایع دفاع به صورت برخط برقرار می‌کند.

طراحی و استقرار این سامانه هوشمند در پی آن است که دقت وسرعت پاسخگویی به مطالبات و درخواست‌های نیرو‌های مسلح را افزایش داده و این امکان را فراهم نماید تا نیرو‌های مسلح فرآیند پاسخگویی به مطالبات خود را به صورت دقیق ردیابی و درآن مشارکت فعال داشته باشند.

این سامانه هوشمند با هدف ارتباط و تعامل تنگاتنگ و لحظه‌ای در راستای راهبرد ویژه وزارت دفاع برای پشتیبانی از نیرو‌های مسلح طراحی شده است.

در حال حاضرشرایط بهره برداری از این سامانه هوشمند ارتباطی برای معاونت‌های «آماد» نیرو‌های مسلح مهیا شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار