انتشار خبرهایی از دیدار نتانیاهو و ولیعهد سعودی

برخی خبر‌ها از منابع اسرائیلی حاکی از آن است که محمدبن سلمان و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به تازگی تشکیل جلسه داده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ایدی کوهن، نویسنده و روزنامه نگار صهیونیست در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: خبر‌های تایید نشده از منابع اسرائیلی حاکی از آن است که ولیعهد عربستان و بنیامین نتانیاهو به تازگی به منظور بررسی توافق امنیتی میان اسرائیل و کشور‌های حوزه خلیج (فارس) تشکیل جلسه داده اند.

از زمان به قدرت رسیدن محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی در ژوئن ۲۰۱۷، گرمی روابط ریاض و تل آویو بیش از پیش علنی شده و روزانه در خصوص ابعاد مختلف همکاری میان دو طرف مطالبی در رسانه‌های رژیم صهیونیستی منتشر می‌شود. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
هدف بن سلمان نابودی اسراییل بدست خودش است.
کشاندن پای بیگانگان به خلیج فارس آتش جنگ را شعله ور میسازد و عامل اصلی هم عربستان سعودی است که از این نام امنی زیان بسیاری خواهد برد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
عربستان سعودی عامل اصلی نا آرامی و پرورش تروریست در منطقه است و هر چه فروش نفت بیشتری داشته باشد این کشتار و آشوبها هم در منطقه بیشتر خواهد بود ،پس باید به انصارالله آفرین گفت که سلاح اصلی عربستان سعودی یعنی نفت را نشانه گرفت ،اگر همه آرامکو را میزد که دست این کشور یاغی و فتنه گر قطع میشد برای کل منطقه خوب میشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
کاملاً درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
هر چه درآمد عربستان بیشتر شود تروریست و آدمکشی هم در منطقه افزایش می یابد ،کشاندن بیگانگان به منطقه امنیت خلیج فارس را فراهم نخواهد عربستان سعودی و اسراییل بجای پرورش تروریست و کشتار مردم بی دفاع منطقه بهتر است در سیاستهای خود تجدید نظر کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
انشاله هر دو به زودی نابود میشن
آخرین اخبار