مردم در اغتشاشات اخیر صف خود را از اشوبگران جدا کردند

رییس دادگستری استان اصفهان گفت:مردم در اغتشاشات اخیر صف خود را از اشوبگران جدا کردند، ولی از دولت انتظار دارند به خواسته‌های انان توجه کند.

 به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حبیبی رییس دادگستری استان اصفهان امروز در جلسه دیدار رییس قوه قضاییه با قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان اصفهان گفت: اصفهان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی است و پیشتاز عرصه جهاد و شهادت بوده و هست.

او ادامه داد:دستگاه قضایی استان رسالت مهمی دربرابر این مردم شریف دارند و امیدها نباید به یاس تبدیل شود چرا که نه تنها ابروی قوه قضاییه بلکه ابروی نظام در میان است.

حبیبی افزود: در استان اصفهان با ساعات کاری فشرده توانستیم ۱۶ هزار پرونده موجود در خرداد ماه را به یازده هزار و پانصد پرونده در ابان ماه کاهش دهیم و در همین مدت کوتاه قریب به چهار هزار پرونده تعیین تکلیف شد.

او گفت: با راه اندازی هفت شعبه تجدید نظر و ۱۰ شعبه محاکم بدوی توانستیم پرونده‌های تجدید نظر را از ۳۰۰ پرونده به ۲۰۰ پرونده کاهش دهیم و در حوزه محاکم بدوی هم به همین صورت در حال کاهش هستیم.
حبیبی با اشاره به اینکه قدم‌های بسیاری در جهت کاهش پرونده‌های ورودی و مبارزه با مفاسد کلان اقتصادی و معرفی آنها به مردم برداشتیم تصریح کرد :مردم در اغتشاشات اخیر صف خود را از اشوبگران جدا کردند، ولی از دولت انتظار دارند به خواسته‌های انان توجه کند و قوه قضاییه هم برای افرادی را که با هدایت دشمنان خارج  از کشور به تخریب اموال عمومی و اشوب می پردازند احکام عبرت اموز صادر خواهد کرد.

رییس دادگستری اصفهان گفت: دستورات ریاست قوه به منظور کاهش جمعیت زندان‌ها و ازادی زندانیان مهریه با جدیت در حال اجراست و در چند ماه اخیر ۱۰۰ نفر از زندانیان مهریه در استان ازاد شدند و بقیه زندانیان مهریه افرادی هستند که محکومیت‌های دیگری هم علاوه بر مهریه دارند.

 
انتهای پیام/م
برچسب ها: دادگستری ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.