پاکسازی و نهالکاری کمپ گردشگری چم آسیاب در مسجدسلیمان

برنامه پاکسازی و نهالکاری کمپ گردشگری چم آسیاب باحضور مدیر، معلمین، دانش آموزان مدرسه شهید محمد منتظری و انجمن دیده بان دوستداران محیط زیست مسجدسلیمان برگزار گردید.

مکوندی مدیرمدرسه شهید محمد منتظری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: برنامه پاکسازی و نهال کاری کمپ گردشگری چم آسیاب با حضور معلمین، دانش آموزان مدرسه شهیدمحمد منتظری و انجمن دیده بان دوستداران محیط زیست در شهرستان مسجدسلیمان برگزار گردید.

او ضمن قدرانی و تشکر از همیاری دانش آموزان، معلمین و انجمن دیده بان دوستداران محیط زیست افزود: این برنامه مشترک پاکسازی و درختکاری باهدف ترویج دانش حفظ محیط زیست و پاک نگه داشتن آن، همچنین ارتقاء سطح آگاهی احادجامعه نسبت به فرهنگ محیط زیست درختکاری، زیباسازی صورت گرفت.

مکوندی تصریح کرد: دانش آموزان نقش زیادی در حفظ و حراست از محیط زیست و منابع طبیعی دارند و ضروری است هر دانش آموز از نهال دست کاشته خودمراقبت ویژه به عمل آورد.

چم آسیاب که در ۵کیلومتری شهرستان مسجد سلیمان قرار دارد، با آب و هوایی دلپذیر و طبیعتی بکر و با وجود آب های جاری و باغ هایی زیبا که سهم بسزایی در تولید صیفی جات منطقه دارد، این منطقه را از نظر گردشگری حائز اهمیت کرده است.

انتهای پیام/م

درختکاری با کمک دانش آموزان در مسجد سلیمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.