در بسته حوادث ۱۴ آذرماه بخوانید؛

کشف صیفی جات با طعم تریاک در اهواز

مهم‌ترین حوادث امروز، پنجشنبه ۱۴ آذر ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز پنجشنبه ۱۴ آذر ماه در این بسته خبری مشاهده نمایید.

کشف صیفی جات با طعم تریاک

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: به منظور اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی و برخورد با عناصر اصلی تهیه، ترانزیت و توزیع موادمخدر و در پی تبادل اطلاعات اخبار و اطلاعات موثق، پلیس مبارزه با موادمخدر استان از انتقال محموله مواد مخدر به کلانشهر اهواز مطلع شدند.

او افزود: در این عملیات ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با اقدامات تخصصی محل تردد کامیون حامل موادمخدر را در محور ورودی کلانشهر اهواز شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه آن را متوقف کردند.

سردار عباس زاده اظهار کرد: در بازرسی از خودروی توقیف شده مقدار ۹۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در بار صیفی جات جاسازی شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان ادامه داد: در این رابطه ۲ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

دستگیری ۵۴ سارق حرفه‌ای در اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز گفت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار و همچنین فروشندگان موادمخدر به مدت ۳ روز در این کلانشهر به مرحله اجرا در آمد.

او افزود: ماموران انتظامی با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی ۵۴ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار، ۲ خرده فروش موادمخدر و ۱۸ معتاد متجاهر را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند با اشاره به اینکه در رابطه با اجرای این طرح مقدار ۲۱۲ گرم انواع مواد مخدر و تعدادی اموال سرقتی کشف شد، اظهار داشت: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۲۲ فقره انواع سرقت در سطح کلانشهر اهواز اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز با بیان اینکه در این زمینه ۳۷ موتورسیکلت و ۱۶ خودروی متخلف توقیف شدند، تصریح کرد: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.