کمک ۵۰۰ میلیون تومانی رییس کمیته امداد برای آزادی زندانیان قزوینی/ آزادی ۷۶ زندانی جرایم غیر عمد در قزوین

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور، ۵۰۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استان قزوین اختصاص داد.

کمک ۵۰۰ میلیون تومانی رییس کمیته امداد برای آزادی زندانیان قزوینی/ آزادی ۷۶ زندانی جرایم غیر عمد در قزوینبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در مراسم تجلیل از خیران ستاد دیه قزوین گفت: ۵۰۰ میلیون تومان از ستاد دیه کشور در اختیار استان قزوین قرار داده می‌شود تا برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد هزینه شود.

بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در مراسم تجلیل از خیران ستاد دیه قزوین را یکی از استان‌های پیشتاز در امور خیریه دانست و افزود: در کنار بودجه‌های دولتی کمک‌های خیران همواره راهگشای نیازمندان است.

رئیس کمیته امداد کشور گفت: ۷۴۰ خانه برای مددجویان کمیته امداد استان قزوین احداث خاوهد شد.

بختیاری افزود: در کنار بودجه‌های دولتی کمک‌های خیران همواره راهگشای نیازمندان است.

حجت الاسلام قدرتی رئیس کل دادگستری استان هم در این مراسم گفت : امروز همزمان با میلاد با سعادت امام حسن عسکری (ع) , ۷۶ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد و مالی که مجموع بدهی آنان یک میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان است آزاد خواهند شد.

حجت الاسلام قدرتی افزود: هم اکنون ۲۵۶ زندانی نیازمند محکوم به جرائم غیر عمدی و مالی همچون بدهکار مالی، مهریه، تصادف و حوادث کارگاهی در زندان‌های استان به سر می‌برند.

او همچنین از کاهش ۲۹ درصدی جرایم غیر عمد و مالی در ۸ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

استاندار هم در این مراسم گفت: مجموعه استانداری نیز در کنار کمیته امداد و ستاد دیه برای توانمندسازی زندانیان جرایم غیر عمد و محکومان مالی فعال خواهد بود.

جمالی پور افزود: هر جا که مردم محور حرکت بودند اقدامات خوبی را در تمام زمینه‌ها شاهد بودیم.

استاندار بقای نظام و توسعه کشور را در گرو مشارکت مردم عنوان کرد و گفت:خدمت به مردم همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری و مسئولین نظام بوده است.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.