بررسی فنی یک بازی؛

در بازی نساجی و سپاهان چه گذشت؟

دیدار دو تیم نساجی قائمشهر و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر به تساوی پرگل دو بر دو انجامید.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،طبق برنامه ریزی سازمان لیگ، دیدار با سپاهان سومین دیدار سخت متوالی به شمار می‌رفت، چون سپاهان یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های حال حاضر لیگ برتر است و با ٢٣ امتیاز مدعی جدی قهرمانی به حساب می‌آمد.

نساجی مقابل سپاهان همانند دیدارش با استقلال مالکیت توپ را در اختیار گرفت و با در اختیار گرفتن ٥٨ درصدی توپ، نشان داد مقابل هیچ حریفی آن هم در ورزشگاه خودی ترسی ندارد و توپ را مال خود می‌کند.

در بازی مقابل استقلال شاگردان مهاجری ٤٥٩ پاس رد و بدل کردند که ٨٠ درصد پاس‌ها هم با موفقیت به سرانجام رسید، و جالب اینکه دیروز ٤٨٠ پاس به هم دادند که دقت در ارسال پاس شان هم ٨١ درصد بود.

بازیکنان نساجی ١٢ شوت راهی دروازه حریف کردند و توانستند در مقابل دروازه‌ای که پیام نیازمند دروازبان ملی پوش و آماده این روز‌های فوتبال ایران در آن ایستاده بود، دو گل هم به ثمر برسانند.

البته زردپوشان اصفهانی هم از قافله عقب نماندند و ١٤ شوت به سمت دروازه علیرضا حقیقی شلیک کردند که دو تای آن هم تبدیل به گل شد.

علیرضا حقیقی در سه بازی که برای نساجی به میدان رفت، ٤گل دریافت کرده که آمار خوبی محسوب نمی‌شود.

دروازبان تیم ملی در جام جهانی برزیل از روز‌های اوج خود فاصله زیادی دارد، به طور مثال در بازی دیروز روی هر دو گل مهمان مقصر بود و البته شانس هم داشت که داور پنالتی واضح او روی علی قربانی را ندید وگرنه باید بار انتقادات سنگین تری را به دوش می‌کشید.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار