اعضای هیات اجرایی انتخابات شهربستان انتخاب شدند

بخشدار بستان گفت: معتمدین اصلی و علی البدل هیات اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بخش بستان انتخاب شدند.

احمدهاشمی زاده بخشدار بستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: نشست معتمدین انتخاب اصلی و علی البدل هیات اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بخش بستان با حضور  رئیس هئیت اجرایی انتخابات بخش بستان، نماینده دادستان، نماینده ثبت احوال، رییس و اعضای هیات نظارت بر انتخابات این بخش برگزار شد.

او با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات بیان داشت: انتخابات مانور اقتدار ملی و نظام اسلامی است و مبنای ما در انتخابات فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری با رعایت اصل بی طرفی و اجرای قانون در صیانت از حقوق کاندیدا‌ها و آرای مردم است.

هاشمی زاده افزود: تشویق مردم برای حضور پرشور و مشارکت حداکثری در انتخابات از دیگر مواردی است که اعضای هیات اجرایی و نظارت باید با تعامل، بستر را برای تحقق این موضوع فراهم نمایند.

در اجرای ماده ۱۵ آئین نامه اجرایی قانون انتخابات معتمدین دعوت شده از بین خود تعداد ۸ نفر از اعضای اصلی و ۵ نفر از اعضای علی البدل هیات اجرایی را با رای مخفی و اکثریت آراء انتخاب کردند که پس از شمارش آرا  ۸نفر به عنوان اعضای اصلی هیات اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بخش بستان، و ۵ نفربه عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

انتهای پیام/م

برنامه ریزی برای برپایی انتخابات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.