رئیس پلیس فتای قم مطرح کرد؛

هشدار برای برنده شدن در قرعه کشی/تماس های مشکوک را پاسخ ندهید

رئیس پلیس فتای قم گفت:کلاهبرداران با شگرد جدید برنده شدن در قرعه کشی،قصد خالی کردن حساب بانکی شهروندان را دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،به نقل از  پایگاه خبری پلیس،سرهنگ علی موالی،رئیس پلیس فتای قم اظهار کرد:طی گزارشات به دست آمده بسیاری از شهروندان  با این پلیس مشخص شد که افرادی با ایجاد تماس‌های جعلی و کذب با استفاده از بعضی سایت‌های خارجی و نرم افزار‌های فضای مجازی سعی در فریب شهروندان و اخذ اطلاعات هویتی از آن‌ها را دارند.

او ادامه داد: مردم به هیچ وجه به تماس‌های مشکوک و تماس‌هایی که با شماره‌های ناشناس خارج از کشور با آن‌ها حاصل می‌شود را پاسخ ندهند و با آن‌ها نیز تماس نگیرند.

رئیس پلیس فتا استان قم بیان کرد: کلاهبرداران با ترفند‌هایی از جمله برنده شدن درجایزه، پرداخت هدیه و سایر تبلیغات اغوا کننده سعی در فریب شهروندان داشته و در صددند اطلاعات هویتی و مشخصات کارت بانکی آن‌ها را به صورت تلفنی با سخنان و وعده‌های دروغین و کذب به دست آورند.

سرهنگ موالی تصریح کرد: مردم دقت نمایند نه به این تماس‌ها پاسخ داده و نه با آن‌ها تماس بگیرند، بعضی شهروندان گلایه داشتند که آیا کلاهبرداران می‌توانند به محض برقراری تماس اطلاعات بانکی و هویتی آن‌ها را سرقت کنند، مردم عزیز هوشیار باشند تا زمانی خود اطلاعات هویتی و بانکی را برای کلاهبرداران فاش نکنند، آن‌ها نمی‌توانند سوء استفاده کنند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.